Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3028335
Sonja schreef: Waarom duurt het zo lang om het modem te vervangen? Branden er geen lampjes meer op het modem? Is het dan niet alleen de stroomadapter die is overleden?
Nee, stroomadapter doet het. Ze hebben kennelijk een contract met Post NL dat het binnen 5 dagen afgeleverd wordt :-X (ik heb geen service plus contract).
#3028359
Lizzy schreef: He wat?!?!?? Je had toch pas water? What happend?
Ja, dat zou ik ook wel willen weten, wat er gehappened is.  :-X Zaterdagavond bleek de druk van de pomp veel te hoog (6 bar ipv 3,5 bar), waardoor de nieuwe leiding lekte. Maar toen ik de kraan opende, zakte de druk weer naar 3,5 bar (dat is de contractueel gegarandeerde druk). Zondag was alles normaal. Maandagmiddag weer veel te hoge druk: 5,7 bar, wat later zakte naar 4,8. Nog steeds te hoog, en dus nog steeds lekkage. Dus ik de jongen gebeld die de pomp en de meter had geïnstalleerd. Die kwam gistermiddag langs. Snapte er niets van. Belde met een collega. Alle waardes van de meter doorgenomen. Daar zat de fout blijkbaar niet. Dus moest het iets anders zijn, maar daar had hij geen gereedschap voor bij zich. Het liep tegen vieren, dus het einde van de werkdag naderde, dus heeft hij de pomp op 2,5 bar ingesteld (als de druk dan hoger wordt, dan hopelijk maar tot max. 4 of zo, was de gedachte daarachter). Hij zou zo snel mogelijk terugkomen.
Vannacht moest ik naar de wc. Ik trek door en merk dat het reservoir zich niet onmiddellijk vult met water. Ik probeer mijn handen te wassen bij de kraan: geen water. Licht vloekend weer in bed gekropen. Vanochtend gaf de meter weer 2,5 bar aan, dus ik lekker onder de douche. Tegen de tijd dat ik klaar ben, merk ik dat de waterdruk weer afneemt. En even later komt er helemaal geen water meer uit de douchekop. Meter geeft 0,0 bar aan. Aaargh! Ik die jongen gebeld, neemt niet op. Sms'je gestuurd. Hoor de hele dag niets van 'm. Tegen vieren maar eens gebeld. Nee, vandaag kwam ie niet meer nee, en morgen moet ie naar een stad 100 km in de andere richting, dus de kans is klein dat ie morgen kan komen. Ondertussen heb ik dus geen water, want de meter geeft steeds tussen de 0,0 en de 0,5 bar aan, en heel af en toe 2,8 bar, maar als ik dan de kraan open, verdwijnt de druk meteen weer en staat ie weer op 0,0 bar. Driewerf AAAARGH!

Ook ondertussen ben ik de factuur, die vandaag al in de brievenbus lag ::), aan het nakijken, blijken ze voor de 40 meter die er extra geboord moest worden het nettobedrag als brutobedrag op de rekening te hebben gezet. Oftewel willen ze ca. 300 euro te veel hebben.  >:( Kortom, ik ben ONT.ZET.TEND geïrriteerd momenteel. Heb daarnet maar weer eens 75 liter water bij de buren gehaald. Zucht. Douchen morgenochtend zal ook wel niets worden. Ik hoop voor die jongen dat hij ten laatste vrijdag hier op de stoep staat om de boel weer op gang te brengen, anders gaat die factuur verscheurd weer retour.  >:(
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op wo 26 nov 2014, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#3028384
Lizzy schreef: Nee, stroomadapter doet het. Ze hebben kennelijk een contract met Post NL dat het binnen 5 dagen afgeleverd wordt :-X (ik heb geen service plus contract).
Dat is een lekker vlotte service dan  :-X

Bij ons is 5 werkdagen de levertijd wanneer een nog werkend modem moet worden vervangen door bijvoorbeeld een sneller exemplaar. Bij een defect modem mag je kiezen: of er wordt met spoed een modem opgestuurd (heb je als het goed is binnen 48 uur in huis), of er komt een monteur een ander modem installeren en dat kan meestal ook wel op korte termijn, soms zelfs nog dezelfde dag.
Door BusKay
#3028385
Och een modem... dan pak je de trommels van de tamtam toch weer uit de kast...  :biggrin2: :biggrin2:

Hmm... 2 ex ITers die geen backupmodem hebben staan....

Hmmm... hier een life ITer die ook geen backupmodem heeft...
maar wel een paar dongles van de zaak :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door