Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3028098
Oh nee, hier vinden ze boerenkool, sla en andijvie allemaal heerlijk. Heel leuk vinden ze als ik een struik andijvie ophang. Moet je ze eens zien springen! Oh, weet je wat ze hier ook lekker vinden? Een halve pompoen! Ik haal de zaden eruit (die vind ik te groot) maar ze hollen 'm helemaal uit tot aan de schil!
Door Ramses1
#3028117
Hahahaha
Ik dacht bij het openen nog.. what about the vegetarian thing?

Hier al twee jaar geen kipjes meer.
De combinatie van weilanden, sloot, fruitbomen, kippen én de paarden en geiten van de buren bleek een eldorado voor ratten die fijn onder onze steiger en tuinhuis gingen wonen :(
Daarom zijn de kipjes zijn verhuisd en nu hebben we gelukkig geen ongedierte meer.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3028127
Lizzy schreef: Oh nee, hier vinden ze boerenkool, sla en andijvie allemaal heerlijk. Heel leuk vinden ze als ik een struik andijvie ophang. Moet je ze eens zien springen! Oh, weet je wat ze hier ook lekker vinden? Een halve pompoen! Ik haal de zaden eruit (die vind ik te groot) maar ze hollen 'm helemaal uit tot aan de schil!
Die pompoen heb ik na 2 dagen maar weggehaald  ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3028131
Lizzy schreef: Whahaha, wat een stel verwende K kippen joh  ;D ;D
Valt mee, bos gras wat net gemaaid is daarvan weten ze niet hoe ze dat met bekken vol tegelijk naar binnen moeten werken  :biggrin2: Maiskolf  vinden ze ook leuk, kan ik aan het eind van de dag hele schone stronkjes van opruimen.
Door Lizzy
#3028190
Angelique schreef: Valt mee, bos gras wat net gemaaid is daarvan weten ze niet hoe ze dat met bekken vol tegelijk naar binnen moeten werken  :biggrin2: Maiskolf  vinden ze ook leuk, kan ik aan het eind van de dag hele schone stronkjes van opruimen.
:biggrin2: :biggrin2:
Ja, mais is hier ook wel favo hoor. Zo'n vers kolfje is met een uurtje weg :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3028194
Angelique schreef: Ja  ::) wil je lachen, moet je er wat groenvoer bij gooien...alsof je er een clusterbom ingooit  ::)
Ik dacht al dat het aan mijn groenvoer lag  ::)
Mais krijgen ze hier nu ook vaker, beetje vet kweken voor de winter  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door