Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3027441
Vanmorgen honden in de auto gezet om naar het bos te gaan. Auto starten. Niks. Ja, dashboard lampjes brandde. Maar daar heb je ook alles mee gezegd. Dus, ANWB gebeld. Startmotor naar de knoppen :-X

Honden uit de auto gehaald (ik zweer je, 4 dalmaten en geen auto: dat gun je je vijanden niet!).

Die waren helemaal hieperdepieper want die wilde naar het bos. En toen moest ik ze vertellen dat dat niet doorging. En dat ze hier achter uitgelaten gingen worden :-X (dat gun je ook je vijanden niet).

Maarrrrrrrrrrrr, toen zag ik direct achter ons huis, aan het watertje................ Een ijsvogeltje :smitten:
#3027477
Oh, ik vind ze ZO mooi dat tegenwoordig spontaan de tranen over mijn wangen rollen! Ze zijn te prachtig gewoon :smitten:

Dat van mijn auto is wel heul ruk. We hadden afgesproken (Leo en ik) er nog een paar jaar mee te doen, met deze. En dan daarna of een Volkswagen Caddy of een Ford Transit Connect te kopen. Tweedehands. Punt is, we kunnen nog maar 1 keer een andere auto kopen in dit leven dus tja, wat is dan wijsheid he.....

Welke zouden jullie nemen trouwens, Volkswagen Caddy of Ford Transit Connect? Iemand ervaringen met een van de twee?
#3027485
Wij kiezen tzt voor een volkswagen caddy. Laten we er een soort vlonder in bouwen, achterbank gaat er dan uit. Onder het vlonder wil ik bakken hebben die ik eruit kan schuiven. Op het vlonder komt een autobench en de rest van de ruimte kan dan worden gebruikt voor bagage ect. O en ik wil dan graag een dak wat een stukje omhoog kan voor de frisse lucht als we geparkeerd staan en de hond(en in de auto moeten blijven.
#3027496
Angelique schreef: Lekker ruk ja.  >:( Ken het verschijnsel met minstens 4 blije boppers achterin en een auto die niet wilde starten.  :-X

Dat maakt zo'n vogel bij mij niet goed hoor  :biggrin2:
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Whahahaha, nou, bij mij ook niet hoor Angelique ;D. Maar ik was daarna wel een stuk blijer dan daarvoor. Maar nu ik achter mijn buis zit, zit ik wel weer hartgrondig te balen. Ik heb net even zitten zoeken  naar 2de hands Caddy's en Transit Connect's en als ik dan naar de KM standen kijk, ik word ik echt niet blij :-X. We laten deze gewoon fijn repareren, mijn auto heeft nog geen 150.000 km gelopen! En dat voor een diesel!
Door Lil
#3027498
Ik hoop dat de auto het snel weer doet.

Ooit heb ik dat 1 keer gehad met slechts 2 herders, die waren ronduit not amused. 1 nadeel, ik was dus onderweg en kon niet terug naar huis. NIET handig; heel zacht uitgedrukt. Ook leuk: op de vluchtstrook van de A2 je honden uit de auto moeten halen. Wil beiden nooit meer meemaken als het even kan.
#3027499
O balen Lizzy, van je auto!

En een ijsvogel, wauw! Die heb ik nog nooit in het wild gezien!

Wij hadden een VW Caddy uit 2006, toen nieuw gekocht (geen ideeee waar dat geld toen vandaan kwam  :-X) Fantastische auto. Zou er zó weer een kopen als ik het geld had!
Helaas hebben wij hem met pijn in het hart moeten verkopen 5 jaar geleden. We hadden het geld dat hij opbracht te hard nodig.

Als je auto gerepareerd kan worden voor niet al te veel geld, dan zou ik dat doen hoor. Een andere kopen kan altijd nog.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door