Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3027085
Ik zoek een kleed voor in de bench. Het is hele vreemde maat daarom lukt het niet op de meedt bekende sites. Iemand de gouden tip
Door M@rina
#3027092
Ik weet niet of je weleens op een hondenshow komt? Daar verkopen ze heel vaak vetbedden die je gewoon op maat kunt knippen
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3027115
Nee ik kom nooit op een show. Zijn die rollen dan een meter breed? Dan is het wel een goede tip!
Door Lil
#3027118
Ik heb een kunstleren kussen (dun) van 1 x 1 m achter in mijn auto. Ze maken daar ook kussens op maat en het was niet zo heel duur. Maar waar was dat??
Door Ruisje
#3027120
Bij een stoffenzaak verkopen ze vaak van die dikke 'borg'. Daar zou je zelf een kleed (dubbel) van op maat kunnen maken.
Door M@rina
#3027165
Fioon schreef: Nee ik kom nooit op een show. Zijn die rollen dan een meter breed? Dan is het wel een goede tip!
ze verkopen verschillende breedtes volgens mij. Ik heb geloof ik 1.50 bij 1.00m

Bij witjes verzendhuis verkopen ze ook vetbedden maar niet zo goedkoop als bij een show, maar ja dan moet je ook weer entree betalen.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3027170
Bij witjes verzendhuis kan je een vetbed op de rol kopen en zelf de maat door geven. even bellen of mailen met ze. Witjes is een fijn bedrijf.
Door C@rine
#3027262
Rostero maakt bench kussen ook op maat.
En stuurt het ook thuis.
De houden de prijs aan van een maat die ze hebben, en waaruit ze dan jou maat kunnen maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door