Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3027051
Ik heb net 2 nieuwe mandjes voor ze besteld

Afbeelding

Net als zijzelf komen de mandjes uit Duitsland. Hier in Nederland zijn soortgelijke manden ook wel verkrijgbaar, maar niet in de maat die ik wilde; 60x70cm of ze zijn afgrijselijk duur. Nu had ik een mazzeltjes; ze zij al een stuk goedkoper en nu ook nog kerstactie, de 2e mand voor de helft van de prijs.

Samen met de schapenvachtjes moeten dit een heerlijk slaapplekjes worden.
Laatst gewijzigd door M@rina op ma 24 nov 2014, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#3027088
Hm. Ik word een beetje kriegel van het feit dat ze van alles over mijn hond willen weten (leeftijd, gewicht, bijzonderheden) 'om ervoor te zorgen dat ik de passende grootte bestel.' Dat maak ik gofferdegoffer zelf wel uit, toch?  >:(

Hoe heb jij dat gedaan, Marina? Gewoon braaf ingevuld?
Door M@rina
#3027093
Anne in Duitsland schreef: Hm. Ik word een beetje kriegel van het feit dat ze van alles over mijn hond willen weten (leeftijd, gewicht, bijzonderheden) 'om ervoor te zorgen dat ik de passende grootte bestel.' Dat maak ik gofferdegoffer zelf wel uit, toch?  >:(

Hoe heb jij dat gedaan, Marina? Gewoon braaf ingevuld?
Wel ja wat kan mij dat nou schelen.... Ik heb liever dat ze naar het gewicht van mijn honden vragen dan naar mijn gewicht ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door