Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door DJ_Doerak_Tucker
#3026239
Tucker heeft zo af en toe (zeg gemiddeld een keer per maand, nu zo'n 5x gebeurd) een zaadlozing, zomaar voor zover wij kunnen zien 'uit het niets'. Een keer achterin de auto, een keer op een terras  :-[ :biggrin2: en nu net tijdens een rustig stoeipartijtje met ons. Nu stond hij echt heel lang stil te lozen zeg maar. Hij kwam er ook niet zomaar uit totdat hij klaar is (wat ik ook wel logisch vind  ;)), eerder liet hij zich nog wel eens afleiden door een stukje te lopen o.i.d. Hij vindt het zelf heel gek wat er gebeurt lijkt het. Moeten we hier iets mee? Is het normaal voor een jonge reu (hij is net 2). Ik herken het niet van Doerak of van andere reuen. Hij heeft geen verhoogde seksuele driften en is fysiek gezond. Geen loopse teven in de buurt.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3026249
[quote="Anne in Duitsland"]
Ik zou eens onder z'n kussen kijken, wat voor tijdschriften hij daar heeft liggen. :biggrin2:
[/quote]

:2funny:
Door DJ_Doerak_Tucker
#3026270
[quote="Anne in Duitsland"]
Ik zou eens onder z'n kussen kijken, wat voor tijdschriften hij daar heeft liggen. :biggrin2:
[/quote]

;D ;D ;D Hij bewaakt zijn kussen de laatste tijd wel behoorlijk!  :-\ :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3026273
[quote="Anne in Duitsland"]
Ik zou eens onder z'n kussen kijken, wat voor tijdschriften hij daar heeft liggen. :biggrin2:
[/quote]

:o ;D ;D ;D
Door keetje
#3026280
[quote="Anne in Duitsland"]
Ik zou eens onder z'n kussen kijken, wat voor tijdschriften hij daar heeft liggen. :biggrin2:
[/quote]

;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3026295
;D

Oscar heeft wel eens "natte dromen".  Dan wordt ie wakker met een joekel van een geval, maakt rijbewegingen zonder dat ie dat nou echt zelf lijkt te willen en dan duurt het wel even voordat het weer normaal is. Ik heb nog nooit een zaadlozing gezien, maar ik moet ook zeggen dat ik hem in die gevallen lekker op zijn kleedje stuur en hem negeer tot het over is  :-[. De eerste keer had Oscar ook géén idee wat er gebeurde en dat was heel sneu (en lachwekkend!). Sindsdien lijkt hij eerder wat berustend en wacht hij ook tot het over is.

Het gebeurd af en toe en wordt niet erger. Hij heeft verder ook niets geen problemen rondom teefjes, prostaat oid. Ik had het ook nog nooit eerder gezien, maar zolang het niet erger wordt dan dit en het geen negatieve gevolgen heeft, hoort het er denk ik gewoon bij.
Door Anne in Zweden
#3026302
Wat ik hier weleens zie is dat Scotch in diepe slaap is verzonken en dan ineens opschrikt en onmiddellijk en luidruchtig aan zijn piem begint te likken. Ik heb nooit gekeken of dat een piem met consumptie was, maar nu ik jouw verhaal zo lees, zou ik me kunnen voorstellen dat de oorzaak min of meer dezelfde is.
Gebruikersavatar
Door nova
#3027325
[quote="Anne in Duitsland"]
Wat ik hier weleens zie is dat Scotch in diepe slaap is verzonken en dan ineens opschrikt en onmiddellijk en luidruchtig aan zijn piem begint te likken.[/quote]

vertel, welke boekjes heeft hij daar liggen..  ;D
Door Anne in Zweden
#3027471
[quote="nova"]
vertel, welke boekjes heeft hij daar liggen..  ;D
[/quote]

Lassie does Dallas. ;D

Maar geintje. Scotch ligt bijna altijd gewoon op de grond; ik denk dat ie gewoon een levendige fantasie heeft. :biggrin2:
Door DJ_Doerak_Tucker
#3027868
Tucker heeft niet echt voorkeur voor een ras of sekse, hij klappertand zelfs van DJ zijn plasje (DJ is gecastreerd).  :biggrin2:
Door Ruisje
#3027894
Sergi had het een tijdje terug ook, was nog nooit gebeurd. :o Hij lag op de grote poef te slapen en ineens veerde hij rechtop, sprong van de poef en stond als een 'Lulletje Rozenwater' in een wat kromme houding het gebeuren af te wachten. Geen pap gezien. ;)
Hij is verder helemaal niet geïnteresseerd in hondendames en naast de poef staat een mand met alleen tuintijdschriften... Een erotische droom dachten wij. :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door