Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3026590
Zijn er hier mensen die punniken, haken en/of breien?

Ik zit erover te denken om binnenkort weer eens te gaan punniken (ik kan alleen dat en vingerhaken). Koken is ook een leuke hobby, maar ik word er geen gram lichter van en strijken heb ik niet altijd de fut voor.
Dus tijd voor uitbreiding van het hobby-scala.
Door miik
#3026598
Wel allemaal gedaan (vooral haken), heel fanatiek zelfs, maar nu geen tijd meer voor- of beter gezegd, ik loop liever buiten met de honden ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3026600
Jeetje dat is heel lang geleden dat ik heb gehaakt, gepunnikt en gebreid! Gemacrameed ook trouwens ik denk niet dat ik er ooit nog aan ga beginnen. Maar leuk Koek, wat wil je gaan punniken?
Door keetje
#3026603
Oh punniken, dat heb ik vroeger veel gedaan. We maakten er kleedjes van. Voor in de badkamer. :biggrin2: En Smirna, ofzoiets?. Mijn moeder was daar zeer bedreven in en wij deden dapper mee.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3026604
Mieke L. schreef: wat wil je gaan punniken?
Tot nu toe een sliert, want ik kan nog niet meer  :-[

Ik zou graag sokken en vestjes voor Vera willen punniken, maar ik heb geen idee of dat ook met een paddenstoel kan.
Door Anne in Zweden
#3026611
koekje schreef: Maar daarvan eet ik het eindresultaat tenminste niet op  :P
Misschien wel als je vanaf nu iedere dag de vegetarische spaghetti carbonara van Lizzy op tafel zet. :biggrin2:
Door K&D
#3026615
Misschien is haken met Zpaghetti wel wat. Daar kun je van alles mee in elkaar frotten wat ook nog een gebruiksnut heeft. Het is heul simpel en lekker zacht. Patronen genoeg op't www. Je kunt de echte proberen, maar de Action heeft ook zo iets.
Door hannabelgje
#3026617
Ik brei sokken en als ik dat kan dan kan iedereen dat. Je hebt ook soort van punnik dingen om sokken mee te breien. Van prymm. 
Door nanna
#3026619
Hier doe ik veel haken breien quilten uiteraard met de honden lopen  en ja wat eigenlijk niet :)
Laatst gewijzigd door nanna op di 25 nov 2014, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3026654
Ik zelf niet. Mijn moeder wel. Ze wilde voor ons een dekentje haken voor op de bank. Maar omdat Oscar dat gegarandeerd sloopt, heb ik om een sprei verzocht, me totaal niet realiserend hoeveel werk dat is. Een half jaar en heel veel bolletjes wol verder is ie af. Zondag gaan we hem halen, ik ben zo benieuwd!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3026672
Dat allemaal niet, maar ik vind het wel erg leuk om te kleuren. :D Je hebt tegenwoordig leuke kleurboeken voor volwassenen.  :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3026675
Ik kan haken en breien (en punniken en macrameeën), maar ik ben daar heel wispelturig in.....  :-[ Heb nog een truitje voor Dwayne op de pennen en eentje voor Fenna. Ooit komen ze wel af en als ze dan niet meer passen, nou dan zijn er vast wel weer andere slachtoffers.

Ik vind beiden niet echt moeilijk, maar met niet-altijd-meewerkende-ogen is breien veel handiger. Koek.... echt als ik het kan, kun jij het ook leren. Saillant detail.... ik ga ook breien als er wat gewicht af moet, dan blijven mijn handen namelijk bezig en kan ik niet zo makkelijk wat in mijn mond stoppen. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door