Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3026455
Na een hele moeilijke week,zijn manlief en ik gestopt met roken!! En het gaat lukken,vooral omdat ik roken al tijden echt vies vind en mezelf  dagelijks afvroeg; waar ben je in godsnaam mee bezig?!  :P

En omdat het gaat lukken,besparen we ook nog eens de komende 35 jaar (ga uit dat we 85 jaar worden)ook €40.000,-!!!! Maar dat hebben wij de afgelopen 35 jaar ook uitgegeven :-\!
Gebruikersavatar
Door nova
#3026465
Succes met volhouden,  en hou je voor ogen dat er vast nog wel eens moeilijke momenten komen.
Maar de eerste week is idd  de zwaarste, en dat heb je achter de rug. 8)
Door jasmijn
#3026471
Super van jullie  O0

Als je het echt zelf wilt is het eigenlijk niet echt moeilijke, ik ben nu sins mei gestopt.
Zelfs al vind ik het nog steeds lekker ruiken en heb er af en toen nog wel behoefte aan ik wil het niet meer, dus ga het ook niet meer doen.

Niet roken heeft zo meer voordelen dan wel roken, het is zo fijn om er echt van af te zijn  8)
Door BusKay
#3026477
odradaatje schreef: O0 :thumbup: het willen is de eerste stap. Er voor gaan de 2e. Heel veel succes!!
De derde zal wel een wereldreis boeken zijn... immers 40k in the pocket..  :biggrin2: :biggrin2:

Lots of luck..and fight for it :boxing: :boxing:
Door **Jolanda**
#3026608
Ooohh wat knap!  :D :D :D

De eerste week is inderdaad het moeilijkste. Daarna ga je nog heeeeeel veel momenten krijgen dat je zin hebt in een sigaret, maar bedenk dan gelijk hoe lang je al gestopt bent en dat je dus prima zonder kunt! Want als je een week zonder sigaret kunt, kun je ook 2 weken, 2 maanden, 2 jaar en langer zonder sigaret.

Houd vol! Over een poosje zullen jullie zo blij zijn dat jullie deze stap hebben gezet!

Er gaan nog wat mijlpalen komen hoor! 2 weken niet roken, 1 maand niet roken, 6 maanden niet roken, 1 jaar niet roken, 5 jaar niet roken, 10 jaar niet roken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door