Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3026176
Ja, eerst de vraag (leuke vraag trouwens!) "welke komt er niet" maar nu de vraag "welke vind je leuk en komt er - misschien - wel"?

Mijn lijstje is wel een beetje veranderd.

Ik vind een Whippet nog steeds leuk. Ooit komt er een Whippet. En ik vind een Vlinderhondje ook zo leuk. Dus ooit komt er ook een vlinderhondje. Ik heb wel besloten deze niet te gaan houden in combinatie met mijn Dalmaten. En een Welsh Springer Spaniel. Ooit komt die er ook. Nou OK, die laatste komt er misschien.
#3026205
Ik doe dus niet aan rashonden kopen, maar als er ooit weer een boxer op m'n pad komt, dan mag ie blijven. Wat een verschrikkelijk leuk ras! Had ik nooit verwacht, voordat we Laika kregen. Maar echt iedereen die hier over de vloer komt (en door de omstandigheden zijn er hier heel veel vreemden over de vloer geweest de afgelopen tijd) is helemaal hoteldebotel van d'r. Dus ik zou er nog wel een boxer bij willen.
#3026253
Een Duitse dog, dat is mijn grooste liefde!
Ik ben ooit op een totaal verknipt hond agesiefe ex broodfok teef verlieft geworden, dus als we eenmaal in Portugal wonen met een groot stuk land dan komt er 1.

Gek genoeg ook de chihuahua, door haku wil ik altijd een chihuahua blijven hebben.
Ik ben echt verliefd op hem tot over mijn oren  :smetten
Zelf mijn vriend is er helemaal gek van, haku is zo leuk, zo speels, zo grappig en ook een beetje eigenwijs.

Veder weet ik het even echt niet meer, als we over een tijdje verhuist zijn wil ik er misschien een 2de hond bij maar geen idee welke  :-\

Zijn een heleboel rassen die ik erg leuk vind maar weet gewoon even niet meer welke ik zou kiezen, maar goed dat zien we dan wel weer
#3026299
Ik zit vrij serieus aan de duitse staande te denken. Een korthaar, meneer K vindt de draadhaar te harig. Ik heb ze altijd fantastisch leuk gevonden. Maar dan moet ik me, als het echt zover zou komen, wel goed inlezen over hun jachtpassie ed. Want eigenlijk past dat helemaal niet bij ons en het is dan wel de vraag of wij de hond gelukkig kunnen maken en goed kunnen begeleiden. Maar ik vind ze zo leuk, lief, mooi, sportief en zoveel meer toegankelijk dan een mechel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door