Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door margreet
#3023
Ik durf het haast niet neer te schrijven als ik alle creaties van jullie heb bekeken.
De honden krijgen bij mij iedere dag bibi en verder eens in de week een bot wat ik in de bibiwinkel koop.
Verder krijgen ze iedere avond een schaaltje yoghurt of karnemelk en daar houd het mee op.
Ik zit me nu wel een beetje te schamen maar ik heb er nooit bij stil gestaan om zulke dingen te doen als jullie.
Het idee van rauwe vis met graat en al en kippenvleugels doet mij griezelen uit angst dat er wat blijft steken.

Lullig waarschijnlijk maar het is nu eenmaal zo. :-[ :-[ :-[
Door Ink
#3024
Schamen? Voor dit menu? Jij bent maf!
Ach, misschien probeer je ooit zo'n vissie of een vleugeltje. Of niet. Dan is er ook geen man overboord.
Misschien wat gepureerde groenten erbij? Simpel te maken en MEESTAL stikt je hond er niet in  ;) :D.
En onder ons gezegd en gezwegen ... Pam is laatst met haar eerste lamsnekkie aan de slag geweest. Timber vond het een stuk minder erg dan Pam!
Door Lizzy
#3025
Schamen? Huh? Hoeveel honden in Nederland zullen van jaloezie ter plekke groen gaan zien? Juist! VEEL!!!

Bibi is hartstikke goede voeding, dus maak je niet druk hoor!

Als je vleugels eng vindt, dan moet je ze gewoon niet geven:-). Ze hebben ze niet nodig hoor, er zit al gemalen kippenbot in Bibi. Je zou misschien beter een keer een kippennek kunnen geven en deze plat slaan (als je persee een keer een tussendoortje wil geven). Dat is minder eng.

Als je rauwe vis eng vindt, dan kun je je hond ook een keer verwennen (tussendoortje - tenzij de hond te dik is, dan moet je dat niet doen) met een blikje vis, 1 keer per week! Een blikje sardientjes met een beetje groentepuree en een schepje huttekase en een lepeltje tarwekiemolie en smullen maar! Sardientjes uit blik: alleen de olie afgieten, dan kun je ze zo geven.

Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 20 jul 2003, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mister T
#3026
Pam is laatst met haar eerste lamsnekkie aan de slag geweest. Timber vond het een stuk minder erg dan Pam!
o?was dat een lamsnekkie? :-/ nou, ja,maakt niet uit,ik zat met argusogen de boel te volgen maar Timber vrat z'n teentjes erbij op   ;D
Door margreet
#3027
Zo ondertussen is er hier heel wat veranderd sinds mijn eerste bericht
Mijn lieverds krijgen nog maar drie keer in de week bibi en daarnaast ben ik zelf aan het barfen.
De ene dag is het kipfilet met rundergehakt
De andere dag maagjes of hartjes met pens
Weer een andere keer lamshart met fytomix
Kortom ik varieer nogal verder krijgen ze iedere dag 100 gram gepureerde groente en het vlees is een kilo voor samen de een iets meer als de ander.
Kippennekjes als toetje en lamsribben ter afwisseling
Heb nog steeds geen lekkere grote botten kunnen kopen.
Iedere keer als ik barf krijgen ze ook een scheut biogarde.
voor het slapen gaan een schaaltje karnemelk.
Af en toe gemiddeld twee keer per week gooi ik er nog een ei door.
De bakken zijn nog sneller leeg alsdat ik ze kan vullen
Door Mirjam_Griffioen
#3028
Hallo baasjes van Lana en Nicky,

Je schrijft dat je nog niet aan grote botten heb kunnen komen. Misschien kan Irene jullie eraan helpen. Ik ben zelf ook pas gestart met barf voeding en heb er nog niet zoveel ervaring mee maar zij kunnen je zeker verder helpen.Haar email adres is [email protected]

Groetjes Mirjam Griffioen
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door