Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3025887
.....en bijna gelukt!!  :biggrin2:
Vriendlief had z'n Ipad op de broodrooster gelegd (of all places) omdat ie dan dichtbij het stopcontact ligt.
Ik stond af te wassen en rook verbrand plastic,na enig zoeken kwamen we erachter dat de broodrooster aan stond en de cover van de Ipad eraan vast plakte....  :-[

Foutje bedankt!!
Door Anne in Zweden
#3025916
Laten we blij zijn dat hij de iPad niet ín de broodrooster had gestopt, om 'm daarna met boter en jam te besmeren! :biggrin2:

Vraag van de dag: hoe kon de broodrooster ineens aan staan? Of dacht je vriend dat hij er een plakje brood in had gestopt?!
Door inge58
#3025933
Anne in Duitsland schreef: Laten we blij zijn dat hij de iPad niet ín de broodrooster had gestopt, om 'm daarna met boter en jam te besmeren! :biggrin2:

Vraag van de dag: hoe kon de broodrooster ineens aan staan? Of dacht je vriend dat hij er een plakje brood in had gestopt?!

Eeeehhhmmm dat was dan weer een beetje mijn schuld,ik had het ding een stukje opzij geschoven en waarschijnlijk per ongeluk de hendel naar beneden gedrukt......sssssssttttt niet verder vertellen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door