Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#3025680
Helaas helaas moet Bronwyn weer geopereerd worden aan haar knieën. Dinsdag 10 uur gaat ze weer onder het mes, hopelijk blijft het bij het weghalen van de meniscus en kunnen we over een week of vier de draad weer oppakken met revalideren en kan ze dan weer wat beter uit de voeten als nu.
Gebruikersavatar
Door kira
#3025734
Rosalie schreef: He bah wat naar weer. Kan ze daarna wel een beetje fatsoenlijk lopen als ze aan 2 knieen tegelijk geopereerd moet worden?
het is gelukkig ",maar" 1 knie, de rechter.. Hopen zo dat het alleen de meniscus is en niet ook nog dr banden..... De vorige operatie was aan twee kanten tegelijk, dat ging op zich wel goed. Hoop wel dat niet links nu weer stuk gaat doordat ze die overbelast.
Laatst gewijzigd door kira op za 22 nov 2014, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Greece
#3025985
kira schreef: het is gelukkig ",maar" 1 knie, de rechter.. Hopen zo dat het alleen de meniscus is en niet ook nog dr banden..... De vorige operatie was aan twee kanten tegelijk, dat ging op zich wel goed. Hoop wel dat niet links nu weer stuk gaat doordat ze die overbelast.
O.k. Ik dacht dat het beide knieen waren. Ga duimen voor haar. En idd Traumeel geven. Als ze thuis is de eerste uren  ieder uur 1.
Ik heb Boy de eerste dag er 6 gegeven. Daarna 3x1 daags.
Door sella
#3026030
Ik heb de foto dan wel gezien en zag dat je griet mooie heupen had.
Ik duim dat het alleen de meniscus is en dat de banden meevallen.
Paul had het ook al over Vlinder en dat hij hoopt dat het meevalt voor jullie griet.
Gebruikersavatar
Door kira
#3026423
sella schreef: Ik heb de foto dan wel gezien en zag dat je griet mooie heupen had.
Ik duim dat het alleen de meniscus is en dat de banden meevallen.
Paul had het ook al over Vlinder en dat hij hoopt dat het meevalt voor jullie griet.
Ja vlinder heeft nu nog een knie met een onderdeel dat niet gereviseerd is. Hoop dat wij niet over voer weken links kapot hebben. In aanleg liep vlinder beter, bron begon net te snappen dat je je achterpoten maar voren kon bewegen in plaats van zijwaarts krabbend te lopen. Die heupen zijn gelukkig mooi. Anders waren we denk ik wel uitgeopereerd nu.

Traumeel staat Bron al op. Probiotica en detox staat klaar. Kruiden voor de banden krijgt ze, glucosamine gaat er in. Dinsdag na de ok overleg met de fysio voor overleg. Verder dan maar duimen draaien.
Door sella
#3026474
Ik zou ook al beginnen met rescue remedie, dat scheelt heel veel nabloedingen.
Ik geef dat humaan en dierlijk altijd voor een ok, ik start 3-4 dagen van tevoren, maar nu starten is ook nog zeer goed werkzaam.
#3026602
Jeetje, het is ook wel elke keer wat bij jullie :(
Sterkte voor Bronwyn.

Mag ik vragen waar je het laat doen en is het een gewone of een artroscopische operatie?
Mijn 8 jarige teefje heeft een artroseknie en ik zoek een goede da met ervaring hier in.

Morgen ga ik bellen met Eersel en Beneden-Leeuwen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door