Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CelineS
#3025064
Weet iemand wat een simpele trimkoffer ongeveer kost?De websites die ik gevonden heb willen eerst een registratie(naam,adres enz.enz.) eer je mag zien wat de prijs is van zo'n koffer.
Door CelineS
#3025225
choopy schreef: Dit zijn ook gereedschapskoffers, regelmatig bij diverse bouwmarkten in de actie.
Ik meen ook iets van rond de 25 euro.
Heb er zelf diverse van staan hier, zowel voor gereedschap als als cd koffers.
Oh bedankt voor de tip!Ik ga eens kijken of ik dat kan vinden ergens.Ik moet echt een koffer hebben want ik heb te veel borstels,kammen en scharen,sprays enz.enz voor mijn beautycase. ;D

Gevonden op http://www.gereedschapskoffer.nu voor € 32,95!Dat is niet te duur lijkt me. :)
Laatst gewijzigd door CelineS op vr 21 nov 2014, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door M@rina
#3025633
CelineS schreef: Oh nee dat vind ik niks,ik wil alles kunnen overzien en geen diep vak hebben.Als ik een hond op de tafel heb staan dan wil ik snel iets kunnen vinden en niet hoeven graaien.Maar als ik zo zie is er zoveel keus voor ieder wat wils.
Dat diepe gat gebruik ik voor flesje of spray's, alles wat recht op moet blijven staan.... verder kan je heel veel kwijt in de voorste deel met de deurtje, maar als jij het niks vind... so be it.... ieder zijn meug
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door