Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Seih
#3023890
Volgens het bericht in mijn postvak was het fijn als ik mij even voorstelde en kon dat in de bar-plaats, dus tada! ;)

Mijn naam is Sanne, ben 20 jarige student Kynologisch Instructeur. Hondengek (vooral Goldens), fotograaf en ben druk bezig met het opzetten van een eigen kennel en dat is ook de reden dat ik mijn weg naar Barfplaats heb gevonden. Ik wil graag meer weten over hoe het werkt om je pups vers vlees te geven en ze er op af te spenen en dergelijke. En natuurlijk ook hoe ik het voeren van vers vlees en de dracht moet aanpakken. Janine van Lola, Dipsy en Liz had mij al eerder een paar linkjes naar Barfplaats gestuurd en zodoende besloten om mezelf hier eens aan te melden.
Momenteel ben ik in het bezit van één Golden Retriever teef, Evy. Ze is twee jaar en echt mijn maatje. Ik studeer in zelfstudievorm en ben daardoor de hele dag (met haar) thuis. Tussen het leerwerk door heb ik dus alle tijd om een lekkere wandeling met haar te maken. We hebben verschillende sporten gedaan en eigenlijk vindt ze alles leuk. Speuren, behendigheid, jacht, frisbee... je mag haar overal voor wakker maken, zolang ze maar lekker aan de slag kan met mij. Momenteel zijn we bezig met ringtraining en frisbee. Haar favoriete wandelgebied is het strand en haar favoriete eten is pens en vis.

Vragen? :biggrin2:
Door Seih
#3023995
Dank jullie wel allemaal! :D
Ik ben ondertussen rustig wat topics aan het lezen, is echt ontzettend veel informatie beschikbaar en ik wil geen dubbele topics openen. Haha.
Hanteren jullie hier nog een bepaalde regel tot wanneer je topics omhoog mag gooien voor vragen? Of kan ik beter zelf nieuwe topics aanmaken?
Door Anne in Zweden
#3024036
Hoi, en welkom hier! Wat een heerlijk hondje is Evy! Mooie meid hoor!

Enne, topics openen of omhoog gooien mag je zo lang en zo veel als je wilt. Soms zijn we brutaal en kapen we een topic (dan babbelen we over heel andere dingen verder dan waar het oorspronkelijk over ging), maar dan roep je maar 'Boeh!'. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door