Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door saskia37
#3023851
Ik wil voor Milay een urn hebben in de vorm van een dennenappel, want daar was ze helemaal gek van, in het bos liep ze altijd met een dennenappel in haar bek en eigenlijk wilde ze, ze allemaal wel hebben.
Weet iemand waar ik dat kan laten maken, ik ben zelf al aan het zoeken en heb nu wel iets gevonden maar dan wordt het echt een maatje dennenappel zeg maar en dat is te klein voor al haar as, ik ben er nog niet over uit of ik het as bij elkaar wil houden of niet.
Ik heb ook al aan een hele kleine tatoeage zitten denken met haar as, maar weet niet of dat kan/mag.
Door Lizzy
#3023880
saskia37 schreef: Ik wil voor Milay een urn hebben in de vorm van een dennenappel, want daar was ze helemaal gek van, in het bos liep ze altijd met een dennenappel in haar bek en eigenlijk wilde ze, ze allemaal wel hebben.
Weet iemand waar ik dat kan laten maken, ik ben zelf al aan het zoeken en heb nu wel iets gevonden maar dan wordt het echt een maatje dennenappel zeg maar en dat is te klein voor al haar as, ik ben er nog niet over uit of ik het as bij elkaar wil houden of niet.
Ik heb ook al aan een hele kleine tatoeage zitten denken met haar as, maar weet niet of dat kan/mag.
Nee, helaas, dit mag niet....

Als je googled op 'urn laten maken' vind je best veel links van mensen die iets kunnen ontwerpen/maken voor je. Ik denk niet goedkoop, maar wel een prachtig idee, een urn in de vorm van een dennenappel. Echt prachtig!
Door saskia37
#3023884
Extreme schreef: Ik zag deze site, er staat een voorbeeld op van dennenappels, het word op verzoek gemaakt, en ik kan me zo voorstellen als je gaat overleggen dat er ook een mogelijkheid moet zijn om een grotere te laten maken.

http://www.ornandum.be/producten/urnen/ ... r-het-dier
Die had ik dus inderdaad gevonden en ook al antwoord gekregen, dat zij denkt dat, dat niet gaat.
Bedankt voor het meedenken.
Door saskia37
#3023886
Lizzy schreef: Nee, helaas, dit mag niet....
Daar was ik al een beetje bang voor.
Door cj
#3023888
Volgens mij kan de zus van Nynke dat maken.
Saskia
Door Martine-Tom
#3023951
Lizzy schreef: Nee, helaas, dit mag niet....

Als je googled op 'urn laten maken' vind je best veel links van mensen die iets kunnen ontwerpen/maken voor je. Ik denk niet goedkoop, maar wel een prachtig idee, een urn in de vorm van een dennenappel. Echt prachtig!
Het mag niet, maar (helaas) zijn er nog steeds artiesten die het doen.
Buiten dat het niet mag, de deeltjes van de as zijn eigenlijk te groot waardoor het in het gunstigste geval zwaar twijfelachtig is of er in je tattoo uiteindelijk wel echt as zit. Dus dat idee klinkt heel leuk, maar daar blijft het dan ook wel bij denk ik.
Door Nynke
#3023963
cj schreef: Volgens mij kan de zus van Nynke dat maken.
Saskia
Mijn zus bedoel je ??  Die is pottenbakster en ik weet zeker dat ze het wel kan!  Het duurt alleen wel lang, want de bak-oven gaat niet zo vaak aan geloof ik. Ze is te googelen onder Anne's keramiek in Mussel.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3024001
Ik heb wel tattoo's met het as van mijn overleden dieren erin, en zal die ook laten maken als een volgend huisdier zal overlijden ....
Het is wel wat Martine zegt, de kans is groot dat er zo goed als geen as in de inkt zit die gebruikt zal worden voor je tattoo, maar het idee staat mij toch aan en gelukkig doet mijn tattooshop het wel  :)
Door saskia37
#3024032
Nynke schreef: Mijn zus bedoel je ??  Die is pottenbakster en ik weet zeker dat ze het wel kan!  Het duurt alleen wel lang, want de bak-oven gaat niet zo vaak aan geloof ik. Ze is te googelen onder Anne's keramiek in Mussel.
Ik heb al een adres doorgekregen van een keramist die ik had gemaild, want zij kon het niet, maar ik hou je zus in gedachte!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3024033
saskia37 schreef: Ik wil voor Milay een urn hebben in de vorm van een dennenappel, want daar was ze helemaal gek van, in het bos liep ze altijd met een dennenappel in haar bek en eigenlijk wilde ze, ze allemaal wel hebben.
ik ben er nog niet over uit of ik het as bij elkaar wil houden of niet.
Ik heb ook al aan een hele kleine tatoeage zitten denken met haar as, maar weet niet of dat kan/mag.

Ik herken dat zo goed! Ik ben vorig jaar ook opzoek gegaan naar iets wat bij Radja pastte, een echte standaard urn vond ik niets. Ik heb iets gevonden wat echt Radja was! Een koekjesblik met een bos,uitgestrekt veld,een bloem,vele dingen waarvan zij hield! Daarin heb ik het blik gezet,waarin ze is thuisgekomen.

Ook nu nog steeds wil ik haar niet ergens uitstrooien,wil haar bij me houden en ook daarom gedacht aan een tattoo.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte :'( en hoop dat ook jij iets moois en passends vindt om jouw meissie een plekje thuis te geven!
Door saskia37
#3024441
Radja schreef:
Ik herken dat zo goed! Ik ben vorig jaar ook opzoek gegaan naar iets wat bij Radja pastte, een echte standaard urn vond ik niets. Ik heb iets gevonden wat echt Radja was! Een koekjesblik met een bos,uitgestrekt veld,een bloem,vele dingen waarvan zij hield! Daarin heb ik het blik gezet,waarin ze is thuisgekomen.

Ook nu nog steeds wil ik haar niet ergens uitstrooien,wil haar bij me houden en ook daarom gedacht aan een tattoo.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte :'( en hoop dat ook jij iets moois en passends vindt om jouw meissie een plekje thuis te geven!
Mooi!
Uitstrooien doe ik ook niet hoor, we hebben van alle drie de honden die we hebben moeten wegbrengen het as nog, als we ze uitstrooien zijn ze echt helemaal weg en dat wil ik niet :'(
Vanmorgen heb ik haar as opgehaald, ze zit nu nog in een blikje maar daar ik al een mooi hoekje van gemaakt met uiteraard dennenappels haar riem en een pootafdruk van haar :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door