Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Martine-Tom
#2907362
Mojo77 schreef: :) inderdaad netjes, daar word je blij van! Ja samen bestellen is goed, wil ook wel hetzelfde als jij, van iedere diersoort 1 rol. Ik ga nog effe verder kijken in het assortiment, voor wanneer moet je je bestellingen doorgeven?
De laatste week van april :)

Best4dogs, als je daar nog iets wil bestellen moet je even een pb sturen, dat moet ivm minimum hoeveelheid allemaal samen, als je van Degomeat wil bestellen kan je dat zelf, dan krijg je van mij een groepscode en daarmee kan je gewoon zelf bestellen en tegelijk met de kvv hier ophalen :)
Leuk trouwens, nog een Goese :)
Door Martine-Tom
#2907363
Mojo77 schreef: :biggrin2: ieder 9 rollen ja, ik zie het op de site. weet jij hoelang kan je kvv in de vriezer houden?
Best lang hoor, denk dat de oudste rollen hier nu 6 maanden liggen :)
Gebruikersavatar
Door Mojo77
#2907369
leuk ja mensen hier uit Goes te treffen! Wie weet wonen we wel vlakbij mekaar, Goes is nie zo groot  ;) , ik woon in Goes oost, en jij?
De bestelling  ga ik effe uitzoeken wat ik wil hebben. Tis een stuk goedkoper als dogscare  heb ik al gezien, heel fijn!  Ik wil zoveel mogelijk diersoorten afwisselen, heb uitgerekend 7en halve kilo per maand nodig te hebben. Als ik het een half jaar in de vriezer kan bewaren komt dat helemaal goed  :). Ben benieuwd of mn dieren het lusten, verwacht van .
Door tripkippiej
#2990805
Zijn er toevallig mensen in ZEEUWS VLAANDEREN of nét over de grens regio Hulst/Terneuzen die binnenkort bij Lupa gaan bestellen?
Zou erg graag Bibi KVV voor de poezels bestellen maar ik kom nog niet in de buurt van de 175 euro :o
Gebruikersavatar
Door WillyP
#3003475
Zijn er mensen uit Zeeland geïnteresseerd in Gans? Er komen weer regelmatig ganzen.

Hele gans, dus nog in de veren kost €3,-.
Geslacht zou ook kunnen, vaak zonder filet, maar nog met heel mooi vlees eraan.  De prijs is dan €2,75 p/kg.

Mocht je ganzen willen, dan kun je dat aangeven via een pb en dan kan ik contact met je opnemen als er zijn.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#3003883
Ik weet dat niet iedere hond gans lust  ::) Hier eten ze het met smaak op gelukkig.

Vandaag zijn er ook weer 3 ganzen, zonder filet, maar verder nog heel mooi bevleesd.
Als er iemand interesse heeft hoor ik dat vast wel. Anders gaan deze 3 vandaag of morgen nog weg.
Door Rivkah
#3023631
WillyP schreef: Volgens mij was'ie er nog niet: de Zeeuwse verzamelgroep!
Vermeld even wie je bent en waar je vandaan komt.
Ik zet je naam en waar je vandaan komt erbij en kun je in één oogopslag zien waar en met wie je kunt 'verzamelen'.

Walcheren:
Willy -> Grijpskerke
Arenda -> Arnemuiden
Flin -> Vlissingen, manFlin rijdt regelmatig tussen Vlissingen en Terneuzen.
Lucie110-> Sint-Laurens (Middelburg)

Zuid-Beveland:
Suzanne -> Lijntje vanuit Kaatsheuvel. Komt met regelmaat in de buurt van Goes, in de weekenden.
Martine (Martine-tom) -> Goes
Gorna Woon in Kattendijke vlakbij Goes.
FiveIslandsYvonne uit Heinkenszand
ShadowMelissa -> Borsele

Noord-Beveland:
koreander -> Zierikzee

Schouwen-Duiveland:
Ilona (malimaniac)-> Burgh-Haamstede
Stephanie (Koda en Ed) Scharendijke
Marianne Burgh-Haamstede
Zeeuws Vlaanderen:
Lyna -> Axel
Dtjesmama -> Sluis

*Wendy* -> Hoek
Angelo -> Terneuzen

Goeree Overflakkee:
BinkemanCharlotte: Ik woon op het randje Zuid-Holland, Zeeland en Brabant; Goeree Overflakkee.

België:
Pearlsofpassion -> Stekene (België), vlakbij Hulst
Flightleader -> Gent (België), rechtstreekse busverbinding met Goes
Veerle-ScrappiToo ->Zelzate (België) 4 minuten van Sas van gent en ongeveer 15-20 minuten van Terenuzen. Haalt regelmatig op bij Tamara in Nevele.
Sieglinde -> DEINZE, belgie dus 40 min vanaf Sluis, vlakbij Tamara
Mister B. -> Maldegem op 10 km van Sluis en redelijk dicht bij zelzate ook ....


Eelke -> Bergen Op Zoom
Orinake -> Nevele (ZO Vlaanderen/België) lijntje met Bergen Op Zoom naar Eelke
Djoyce -> Zit in Huijbergen = gemeente Woensdrecht en dat ligt weer tegen Zeeland aan. Ik rij meestal 1x in de maand naar Goes en vanaf volgende maand 1x per week naar Baarland, net onder Goes.
*Flip* Woensdrecht, das een dorpje aan de A58 net voordat deze zeeland in gaat.


 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door