Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3023127
Ja  :biggrin2: De eerste foto is ook een konijn . Dat is voor oma . Ik had ook een heel klein konijn kopje dus deze keer kon oma daar ook van genieten nadat ik het kopje wat bewerkt had voor haar
Hele grote koppen krijgt ze niet meer . Oma krijgt ""hapklare brokken "" Zo hoef je niet zo hard meer te werken  :biggrin2: Maar je bent nog wel lekker bezig  :D

Zoals jullie wel weten laat kleine smurf zich niet zo gemakkelijk fotograferen tijdens het eten . Die is altijd op haar vaste plekje  :biggrin2:

En miss pretletter liet het zich ook weer smaken  :D

http://www.mijnalbum.nl/Album=DWCQ8N3E
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3023129
Leuk!! Smurf heeft nog wel lekker een verstopplekje..
Ik wilde me van de week zelf verstoppen omdat Jacy niet oplette, kon niets vinden, door alle struiken kon je kijken  ;)
Door Ruisje
#3023138
Wat een smakelijke foto's van Oma, Smurf en miss Pretletter!!
Hier is het niet anders, maar het blijft grappig om de eetgewoonten- en plekjes van anderen te zien. ;D
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3023139
[quote="smulpaap"]
Ja  :biggrin2: De eerste foto is ook een konijn . Dat is voor oma . Ik had ook een heel klein konijn kopje dus deze keer kon oma daar ook van genieten nadat ik het kopje wat bewerkt had voor haar
Hele grote koppen krijgt ze niet meer . Oma krijgt ""hapklare brokken "" Zo hoef je niet zo hard meer te werken  :biggrin2: Maar je bent nog wel lekker bezig  :D

Zoals jullie wel weten laat kleine smurf zich niet zo gemakkelijk fotograferen tijdens het eten . Die is altijd op haar vaste plekje  :biggrin2:

En miss pretletter liet het zich ook weer smaken  :D

http://www.mijnalbum.nl/Album=DWCQ8N3E

[/quote]


Goed dat je dat kunt! Dat is de reden dat ik niet Barf. Ga al bijna over mijn nek van de foto.  ;D
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op di 18 nov 2014, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3023151
[quote="Lazy Garfield"]

Goed dat je dat kunt! Dat is de reden dat ik niet Barf. Ga al bijna over mijn nek van de foto.  ;D
[/quote]Het zijn ook altijd de mannen die watjes zijn op barf-gebied  :P
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3023863
Hahahahah gave foto's, opoe slurpt het konijn naar binnen.

Maar ik vind je stoer hoor, konijnenkoppen geven, en ook nog pletten, wild geven prima, maar ik blijf er van griezelen als er een kop aan zit, zelfs foto's bekijken met kop dan ril ik al, ja ben en blijf een muts wat dat betreft.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door