Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3023201
Over een half uur ga ik met Ruis naar de DA. Het ging de laatste dagen al iets minder, maar vandaag is het helemaal 'bal'. Hij heeft vandaag alweer 6x overgeven en zojuist tijdens het poepen is met 1 klein keuteltje een stuk van zijn anus soort naar buiten gekomen. :(
Gisteren had hij nog, weliswaar met moeite, gepoept. Maar nu ziet het er echt niet meer goed uit. Ik ben bang dat ik vanavond een gat moet graven... :'(
#3023218
Heeel veel sterkte gewenst.

Ik hoop dat je het erger inschat dan het is.
Ik ken katten die tegen het einde van hun leven elke dag een beetje laxeermiddel kregen om confortabel op de bak te kunnen gaan.  Als dat een probleem geeft, is het maar dat je't weet.
Maar dat misselijk zijn en overgeven is vast zijn nieren dan?

Veel sterkte ermee.
Door Ruisje
#3023223
Dankjullie wel!! Ik ga nu weg met hem...
pearlsofpassion schreef: Heeel veel sterkte gewenst.

Ik hoop dat je het erger inschat dan het is.
Ik ken katten die tegen het einde van hun leven elke dag een beetje laxeermiddel kregen om confortabel op de bak te kunnen gaan.  Als dat een probleem geeft, is het maar dat je't weet.
Maar dat misselijk zijn en overgeven is vast zijn nieren dan?

Veel sterkte ermee.
Laxeermiddelen en allelei andere dingen om makkelijker te poepen zijn allemaal al zonder resultaat de revue gepasseeerd helaas. Hij heeft een verwijde en verslapte darm plus inderdaad slechte nieren. Hij komt ook al regelmatig bij DA...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door