Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Envie
#3022487
Volgens de telling zitten we nu 5 weken na de loopsheid, en mijn reu heeft steeds meer  ??? belangstelling voor mijn teefje. Haar doosje lijkt me weer meer opgezet, en ze is vrij rustig. Reu zit te piepen en wil constant aan haar doosje likken. Haar temperatuur is steeds keurig 38* en ik zie geen uitvloeiing. Moet ik even langs DA? Het is mijn eerste teefje, heb dus nog weinig ervaring....
Door M@rina
#3022510
Sommige teefje blijven nog lang lekker ruiken, de achterkant ven lekker wassen kan soms helpen, het luchtje kan ook in de vacht zitten.
Maar houd het wel goed in de gaten, na een loopsheid kan er een enkele keer een baarmoederontsteking ontstaan. Als je teefje veel gaat drinken, lamlendig wordt, zieke indruk maakt, koorts heeft direct naar de DA.
Door Envie
#3022567
Daarom hou ik ook haar temp. in de gaten. Vandaag is het echt anders !! Reu wil haar constant dekken en is niet bij haar weg te krijgen.  Ben net weer terug van wandeling, ze hebben heerlijk gevlogen samen  :P Ze ruikt idd na haar loopsheid nog best lekker, maar zo gek als nu heb ik nog niet gezien. Het lijkt wel of ze weer loops is !! Zou dat kunnen? Hij slobbert ook zo'n beetje haar plasjes helemaal op.
Laatst gewijzigd door Envie op ma 17 nov 2014, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hanny
#3023110
Als ze echt loops is geweest, dan lijkt het me onwaarschijnlijk, dat ze dat nu weer zal zijn.
Ze zou nu wat last kunnen hebben van een vaginitis, dat komt wel vaker voor bij jonge teven.
Als het dat is, hoef je er niet veel aan te doen. Ik spoel het soms wel met kamille, of iets anders zachts.
succes,

Hanny
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door