Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3022679
Dat het best heel emotioneel is als je je voorstelt bij een ontmoeting voor "een lijntje" en ze vraag "oh, van Guinnie?"...

Da's best fijn, dat onze dame ook op andere zoveel indruk heeft gemaakt dat ze dat nog weten!

Suzanne
Door orinake
#3022682
:bigarmhug: :bigarmhug:

Sommige hondjes laten nu eenmaal een flinke indruk na he.

al moet ik eerlijk bekennen, ik kan vaak beter de hondjes onthouden, dan de mensen zelf :s
Zo heb ik ophalers die ik dus nooit herken he... en als ze dan zeggen  ; van die hond dan denk ik: JUIST!!!!!!!!!!!!
Door Suzanne
#3022936
En dat ontroert me dus....    :'(

We hebben een lief leuk gezellig drakig prulleke rondlopen maar we missen haar bij vlagen intens....  hoort erbij kennelijk...

Suzanne
Door Lil
#3023013
Suzanne schreef: En dat ontroert me dus....    :'(

We hebben een lief leuk gezellig drakig prulleke rondlopen maar we missen haar bij vlagen intens....  hoort erbij kennelijk...

Suzanne
:'(

Ja, dat hoort erbij.

Opeens, na 1,5 jaar moet ik de laatste tijd heel erg vaak aan Cayley denken en dan mis ik haar ook. Was nog niet eens zo'n bijzondere hond als Guinnie. En die blonde moet ik helemaal niet bij nadenken, pfffff dat is 1 daar praten wij over 50 jaar nog over.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door