Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3022542
In september zijn we naar Frankrijk geweest. Een prima vakantie, met lekker wandelen, zwemmen en vissen.
Ik was een beetje vertraagd met het uitzoeken van de vakantiefoto's  :biggrin2:

Pip heeft heerlijk genoten en ik wilde haar toch even showen  ::)
Want wat ben ik verliefd op dit meisje  :smitten:

Onderweg
Afbeelding

Op het vakantiepark
Afbeelding

Mee met vissen
Afbeelding

Mmmmh, dat ziet er lekker uit
Afbeelding

Toch erg nieuwsgierig
Afbeelding

He, waar issie nou  ;D
Afbeelding
#3022549
Leuke foto's van een heel leuk meisje. :smitten: :smitten:




Maar mocht jij met dit ras dan Frankrijk in? Ik heb me laten vertellen dat de Fransen de grenzen hebben dicht gegooid voor alles wat maar enigzins op Staffordshire terrier, American Staffordshire terrier (“pit bulls”), Mastiff en Tosa lijkt. Ook pitbulls, kruisingen met pitbulls, Boerboels, en kruisingen van Engelse Staffordshires, kruisingen American Staffordshire Terriers, kruisingen Mastiff en kruisingen Tosa zijn verboden?
#3022553
Els&Flow schreef: Leuke foto's van een heel leuk meisje. :smitten: :smitten:




Maar mocht jij met dit ras dan Frankrijk in? Ik heb me laten vertellen dat de Fransen de grenzen hebben dicht gegooid voor alles wat maar enigzins op Staffordshire terrier, American Staffordshire terrier (?pit bulls?), Mastiff en Tosa lijkt. Ook pitbulls, kruisingen met pitbulls, Boerboels, en kruisingen van Engelse Staffordshires, kruisingen American Staffordshire Terriers, kruisingen Mastiff en kruisingen Tosa zijn verboden?
Dankjewel!

Klopt allemaal! Maar dit is een Engelse met stamboom, en die mogen wel gewoon Frankrijk in  ;)
Ik heb alles van te voren uitgezocht, het enige wat mee moest was een muilkorf. Gelukkig zijn we niet op plaatsen geweest waar ze em ook daadwerkelijk om moest! Ze is het niet gewend en voelt zichzelf heeeuulll zielig als ik em om deed haha.
Laatst gewijzigd door Nicky en Pip op ma 17 nov 2014, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
#3022675
Nicky en Pip schreef: Dankjewel!

Klopt allemaal! Maar dit is een Engelse met stamboom, en die mogen wel gewoon Frankrijk in  ;)
Ik heb alles van te voren uitgezocht, het enige wat mee moest was een muilkorf. Gelukkig zijn we niet op plaatsen geweest waar ze em ook daadwerkelijk om moest! Ze is het niet gewend en voelt zichzelf heeeuulll zielig als ik em om deed haha.
Met stamboom mag wel. Bambi is ook al twee keer in France geweest. Idd muilkorf mee.
#3023069
Ahh leuk!!
Ik heb vorig jaar info gevraagd omdat wij naar le valey wilde gaan. Het klopt dat ze met stamboom niet verboden (meer) zijn. Maar je hebt nog een aantal andere zaken waar je aan moet doen. Een gedragstest met goed resultaat hebben afgelegd en er waren nog een paar dingen. Wat ons heeft doen besluiten met Kain niet naar Frankrijk te gaan.
#3023074
Nadia schreef: Ahh leuk!!
Ik heb vorig jaar info gevraagd omdat wij naar le valey wilde gaan. Het klopt dat ze met stamboom niet verboden (meer) zijn. Maar je hebt nog een aantal andere zaken waar je aan moet doen. Een gedragstest met goed resultaat hebben afgelegd en er waren nog een paar dingen. Wat ons heeft doen besluiten met Kain niet naar Frankrijk te gaan.
Ja, zelfs voor de Amerikaanse Stafford mét stamboom etc. wordt het je echt heel moeilijk gemaakt. Ik snap ook niet zo goed waarom het onderscheid zo groot is tussen alleen al een Engelse en Amerikaanse, maar goed ik was erg blij dat ze gewoon mee kon.  :D
#3023117
Nicky en Pip schreef: Ja, zelfs voor de Amerikaanse Stafford mét stamboom etc. wordt het je echt heel moeilijk gemaakt. Ik snap ook niet zo goed waarom het onderscheid zo groot is tussen alleen al een Engelse en Amerikaanse, maar goed ik was erg blij dat ze gewoon mee kon.  :D


mooie meid hoor
maar ik snap wel waarom
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door