Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
#3022602
Jazeker, heb m net op t stukje tussen m'n neus en bovenlip gehad  :biggrin2:
Leek wel n zweer zo groot was ie  :o
Was gelijk begonnen met kokosolie er op te smeren en de volgende dag
zag t er al rustiger uit, nu na n week is t bijna niet meer te zien  :)
Door Irish
#3022606
Ike schreef: Jazeker, heb m net op t stukje tussen m'n neus en bovenlip gehad  :biggrin2:
Leek wel n zweer zo groot was ie  :o
Was gelijk begonnen met kokosolie er op te smeren en de volgende dag
zag t er al rustiger uit, nu na n week is t bijna niet meer te zien  :)
Heeft dat dus goed gewerkt  :yeah:
Had ik dat misschien met mijn voet moeten doen  :biggrin2: ;D
Door Lizzy
#3022622
OK.... Nou lekker dan..... Dan vrees ik dat ik een koortsneus heb nu ::). Ik heb het afgelopen half jaar of een koortslip of een koortsneus, afgewisseld met elkaar :-X. Ik heb er dus nu al zoveel gehad, dat ik gewoon er gewoon littekens aan over heb gehouden :-\. Hebben jullie nog goeie tips ter voorkoming? Ben er nu wel klaar mee, doet ook hartstikke zeer!
Gebruikersavatar
Door Riek
#3022638
Lizzy schreef: Kan die ook aan je neus zitten? (bij de ingang van je neus).
Ja, en dat doet verrekte pijn ook.
En het kan ook nog je neus ingaan. Dan kun je niet eens met goed fatsoen je neus meer snuiten.
Op mijn lippen heb ik allemaal littekens zitten van de koorstuitslag die ik regelmatig heb vanaf mijn 12e ofzo.
Ik denk wel dat ik nu nooit meer van die smalle ingevallen oude dames lipjes krijg. Wel een voordeel dus.

Het schijnt dat L-lysine helpt, maar ik heb het zelf nog nooit gebruikt.
Wat bij mij wel helpt is zodra ik maar een klein steekje of tinteltje aan mijn lip heb is Zovirax smeren.
Als je te laat bent, dan helpt dat niet meer echt.
Wat ik dan doe is 's nachts tandpasta op de koortsuitslag.
En als ik niet hoef te werken, dan laat ik dat overdag ook zitten.
De tandpasta wordt hard en daardoor krijg je geen getrek of druk aan die plek.
En door de menthol verkoelt het ook iets.
Je loopt wel voor gek, maar dat kan me dan niets schelen.
Een koortslip doet gewoon belachelijk zeer. En alles wat verlicht pak ik met twee handen aan.
Door Lizzy
#3022646
Ja het doet ook belachelijk zeer :-X. Maar ik ben dus nu al maanden niet meer zonder. Of op m'n lip, of in mijn neus. Die in m'n neus doet ook rete-veel zeer :-X. Als ik mijn neus optrek, springen de tranen in mijn ogen :'(. Oh! Ja L-lysine! Dat geven sommige hondenfokkers aan teef, tegen herpes! Goeie van jou! Zovirax in de neus smeren, gaat dat ook goed?

Je houdt tot in de lengte van dagen Angelina Jolie lippen! Da's niet verkeerd Riek :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door