Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tamara
#3021876
A.s. maandag om 19.20 uur op Npo 2 gaan ze het hebben over barf en kvv.
Steeds meer mensen geloven niet meer in hondenbrokken en voeren hun hond rauw vlees. Maar zijn eendennekken en geitenkoppen wel goed voor de hond?


'is het wel goed voor de hond?' eeehm.. pardon  :confused1: :doh:
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3021878
Tamara schreef: A.s. maandag om 19.20 uur op Npo 2 gaan ze het hebben over barf en kvv.


'is het wel goed voor de hond?' eeehm.. pardon  :confused1: :doh:
Hoorde vanavond in Kassa dat het ging om hondenvoer, wist niet dat het over barf en kvv ging.
Ben benieuwd, ga kijken.
Door Lizzy
#3021908
Ja, en twee keer raden wie daar in zit :-X :biggrin2:

Moi.

Ik ben wel heel benieuwd wat het geworden is hoor.... Sneakpreview: http://www.npo.nl/kassa-groen/17-11-2014/VARA_101370504. In beeld Biscuit.

Heel eerlijk gezegd ben ik een beetje bang voor de uitzending. Mij stelde ze nauwelijks (of eigenlijk geen) kritische vragen en mijn opponent is Esther Plantinga. Ben benieuwd hoeveel kans zij heeft gekregen en wat de montage er uiteindelijk van heeft gemaakt.... Als dit nou weer zo tegenvalt, was het de laatste keer dat ik ooit meewerk. Ik wilde ook eigenlijk niet, maar ze drongen zo vriendelijk aan.

Maar goed, laat ik het positief zien: het was een hartstikke leuke dag, we zijn eerst met de filmploeg naar het bos geweest, met de honden, vervolgens zijn we hier thuis geweest en hebben ze het eten van de honden gefilmd. En daarna zijn we naar het Islam Centrum in R'dam gegaan om BARF boodschappen te doen. Ze zijn hier van 's morgens 9 uur tot 's middags een uur of 2 bezig geweest. Waarschijnlijk voor 2 minuten uitzending. Ja, zo gaat dat.
Door kakocavi
#3021942
Lizzy, kon je niet vragen of je de uitzending van tevoren kon zien? Ik dacht dat dat mocht en dat je dan zelfs je toestemmibg kan intrekken als het echt te slecht is gedaan. Of is dat alleen bij schriftelijke media?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door