Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3022134
ChantalKrijn schreef: Bedankt allemaal!  :)

Ik heb hier contact mee gezocht. Delft en Gorinchem zijn voor mij nog ruim 3 kwartier, dit net geen halfuurtje :biggrin2:
Leuk !! Ik heb even op Google maps gekeken waar het precies ligt. Mocht je dat ook van plan zijn, dan is het een stuk achter de tramremise die je op Google maps dus nog niet ziet....  :P
#3022141
Nynke schreef: Leuk !! Ik heb even op Google maps gekeken waar het precies ligt. Mocht je dat ook van plan zijn, dan is het een stuk achter de tramremise die je op Google maps dus nog niet ziet....  :P
Geen flauw idee haha, ik volg mijn Tomtom gewoon :P Tnx voor de tip!
Door Nynke
#3022148
ChantalKrijn schreef: Geen flauw idee haha, ik volg mijn Tomtom gewoon :P Tnx voor de tip!
Kijk voor de zekerheid wel effies van te voren hoe de omgeving er op Maps uitziet  ;)
#3022461
Ik zou zeggen Kristy in Tilburg! Ik ga daar ook naar toe zodra wij winterstop hebben. Yeng staat top alleen loopt als een krant, waarschijnlijk doordat ik bij haar de stoorzender ben. Dit heb ik bij mijn andere honden nooit aan de hand gehad terwijl Galyi ook behoorlijk de pas er in had, maar die liep voor mij uit en keek niet naar mij. Yeng loopt naast mij en draaft steeds in volg houding, dus draait de voorhand naar mij toe.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door