Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Jisjo
#3021684
Vandaag bij Herby versvoer de complete kattenmix en de kip compleet (dit is een hele kip gemalen, vandaar compleet).
Maar heeft iemand ervaring met de kattenmixen?
Door Jisjo
#3022167
Kat haalt voor beide mixen z'n neus op :-\ maar dat doet hij ook voor Carnibest en Haaksbarf, terwijl hij Smuldier (vlees niet compleet) heerlijk vindt  :o
Had inderdaad ook al bedacht dat het bijvoer (1 x in de week vis) moest zijn. Blijft voorlopig nog in de vriezer en ik probeer het over 2 weken nog een keer. Als hij het dan nog niet eet, kan ik er misschien een ander blij mee maken!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3022324
Smuldier-vlees bestaat uit gemalen runderkopvlees. Alleen dit voeren geeft geheid kwalijke tekorten. Dat weet je hè?
Door Jisjo
#3022762
Yep, dat weet ik. Helaas moet ik nog steeds brok voeren. Blikvoer vindt hij niks, daar kan ik hem niet mee paaien.
Af en toe krijgt hij wat kipnekken, rundvlees blokjes, stukje zalm, een gekluts eitje (heb eendagskuikens in de vriezer, maar hij heeft geen idee wat hij daar mee moet, ook niet na het in stukken gesneden te hebben :-[
Hij is 10 jaar oud en heb hem nu een kleine 2 maanden. Hij moet nog steeds wennen na z'n lange asieltijd. Ik blijf hem nieuwe smaakjes aanbieden en ga er van uit dat het goed gaat komen :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door