Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3021609
Hope schreef: Het is niet normaal meer gewoon!
Hier gaat het ook flink omhoog en ik ga zodra alle premies bekend zijn flink shoppen.
Nu de helft van mijn gebit eruit is schrap ik in elk geval de tandartsverzekering.
Ik heb al jaren geen tandartsverzekering meer.
Prothese komt voor 75 % uit de basisverzekering, reparatie 100 %,  de rest zonodig uit eigen beurs.
1 x per jaar naar de smoelsmid, en ik betaal die rekening zelf. Scheelt heel wat euro premie per jaar  ;)

Voor de rest moet ik t  nog ff zien.


Wie is hier CZ verzekerd?
#3021644
[quote="K&D"]
Ja, nou...totdat je een chronische ziekte of kanker krijgt....  :-\  Amerikaanse toestanden hoef ik hier ook weer niet. Maar dat het nu belachelijk duur is; helemaal eens.
[/quote]

Daarom schreef ik ook "bijna". Maar ja, het is heel lastig om een signaal af te geven dat we vele van ons er een beetje klaar mee zijn, met alsmaar duurdere premies, eigen risico's en een steeds verder uitgeklede zorg :-X
#3021674
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Hoogervorst

Ja hij was goed..... onze vriend Hans Hoogervorst de aanstichter van dit alles.
Hij als minister van Volksgezondheid zorgde er immers voor dat iedereen uit de verplichte ziekenfonds geknikkerd werd en verplicht een basisverzekering moest gaan kopen tegelijk met destijds een verdubbeling van de premies..
We praten over 2006

Fijne vent, maar jammer genoeg nog steeds niet opgeknoopt  >:( >:(
Laatst gewijzigd door BusKay op za 15 nov 2014, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#3021683
Ik is CZ. Heb een hele dure tandarts verzekering nadat ik 500 euro buiten budget ben geweest: 1 extractie, 2 kiezen wortelkanaalbehandeling (dan mag je 2 of 3 x per kies), 2x reinigen
en dan zit je dus ver buiten de standaard tandarts verzekering.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door