Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3021323
Zooo, het Barfplaats Team vond het eens tijd worden voor wat opschoning. En zo hebben we de regels van Barfplaats dusdanig ingekort dat we hopen dat het bij registratie ook gelezen kan worden en sowieso makkelijker leesbaar is geworden. We hebben  ook bijna alle vragen die gesteld zijn verwijderd en een Barfplaats gebruikershandleiding geschreven/gemaakt voor o.a. hoe je een foto in je handtekening kunt zetten.

Talking about foto's in handtekeningen......

De maximale toegestane grootte van de foto's in de handtekening is 800 x 300. Jeff heeft ervoor gezorgd dat grotere foto's worden hergeschaald naar dit formaat, echter, dit werkt in combinatie met sommige browsers niet. Er staat dus een paar foto's in handtekeningen die hebben echt formaatje poster! En dit is vooral heel vervelend met scrollen. Onze vraag daarom aan jullie of je wilt controleren of je foto in je handtekening rond de 800 x 300 is en indien het formaat groter is, je foto te verkleinen.

Bedankt voor de medewerking!
Groetjes, het Barfplaats Team.
#3021352
eelke schreef: Misschien een domme vraag, maar waar kun je zien hoe groot je handtekening is?
Met je rechtermuis op de foto gaan staan en dan kijken naar of eigenschappen of properties of afbeelding info (volgens mij afhankelijk van je operating systeem). Die van jou is: 893px × 400px. En dus te groot :biggrin2: :-*
#3021354
Meteen veranderd! Maar ik kan het niet zien...tenminste, ik kan alleen element inspecteren zien en dan komt er heul veul tekst...

Ah, als ik dan over die tekst heen ga kun je alles inspecteren inderdaad. Ik zit nu op 800 x 201. Fieuw!
Laatst gewijzigd door eelke op za 15 nov 2014, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
#3021402
Als je met rechts klikt op je foto in je handtekening, zoals die op BP staat, en vervolgens met links op "Afbeeldingsinfo bekijken" komt de volgende informatie tevoorschijn:

1.044 px x 262 px (geschaald naar 800 px x 201 px).

Zo werkt het tenminste in FF...
#3021419
Dat viel mij gisteren al op.

Had altijd braaf het juiste formaat, maar dat gaat niet meer  :-\
Normaal deed ik bij [img] het formaat aanpassen, maar als ik daar nu de getallen verander, dan blijven de foto's vele malen groter (groter dan het origineel?)

Heb de hele handtekening dus maar verwijderd.
#3021426
Lil schreef: Dat viel mij gisteren al op.

Had altijd braaf het juiste formaat, maar dat gaat niet meer  :-\
Normaal deed ik bij [img] het formaat aanpassen, maar als ik daar nu de getallen verander, dan blijven de foto's vele malen groter (groter dan het origineel?)

Heb de hele handtekening dus maar verwijderd.
Lil, stuur mij even je foto's toe (linkje van waar ze staan) dan knutsel ik even voor je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door