Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3020629
Sta je op de wachtlijst ?

Of ben je nog op zoek naar een pup of kitten ?

Of heb je het plan om een herplaatser op te nemen ?

Of weet je het (nog) niet ?

Wij weten het wel  :)

Er zijn er nog drie . Van 13 jaar , 11,5 jaar en 9 jaar . En daar houden we het op .
Ook als er (straks) twee over blijven komt er  (nog) niets bij .
Is er dan nog eentje over dan zien we wel weer verder .
We hadden ook altijd vier katjes , zijn allemaal al lang dood . Katjes komen hier niet meer
#3020634
Wij weten het bijna zeker...

Als onze poezendames van 11 en 12 jaar ons ooit verlaten, dan komen er geen andere katten meer. Wel heel raar, want zo lang als ik mij kan herinneren hebben we katten, varierend van 2 tot 10 katten en vroeger ook regelmatig kittens.
Over 9 jaar dan hopen we van ons pensioen te genieten en lekker lang op vakantie te gaan en dan willen we niet eenzame katten in huis achter laten.

Sofi is bijna 10 jaar en wij hopen dat zij nog lang bij ons blijft.
Of er daarna nog een andere hond komt, daar zijn we nog niet uit...
Steeds vaker denk ik van niet  :'(
#3020661
Hier zit niks in de planning.

Beetje afhankelijk van de loopsheid van Djessy dat zij eind 2015 gedekt gaat worden, maar dat ligt er ook aan hoe snel wijzelf weer in het ziekenhuis aan de beurt zijn. Er is dan kans aanwezig dat er eerst een mensenpuppy komt. Djessy zal dan in 2016 gedekt gaan worden en hopelijk kan ik daar dan weer een pupje van aanhouden.
#3020681
Nope. We hebben er 3, en als er 1 gaat komt er niets meer bij. Ik wil geen 3 honden meer. En net als wat Borke schrijft, ik hoop dat ze nog heel lang blijven maar het idee om na deze heren geen hond meer te nemen zet zich steeds meer in mijn hoofd vast.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op vr 14 nov 2014, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
#3020684
Hier ook eerst natuurlijk verloop.
Hopelijk duurt het nog lang, maar met 2 honden van 14 jaar houden we wel rekening met het feit dat we komend jaar zomaar ineens van 3 honden naar 1 hond kunnen gaan.
Voorlopig hebben we geen plannen, maar ik ben al me wel aan het oriënteren, ik zoek vast welke rassen honden bij ons zouden passen. Vind het erg moeilijk om daar al een keus in te maken.
Zonder hond(en) is wat mij betreft nog heel lang geen optie.
#3020698
Hier ook niet (never say never), we merken allebei dat het voor nu wel even goed is zo
zonder hond, hebben 21 jaar een hond in huis gehad, maar nu Ike er een tijdje niet meer is merken
we ook dat het allemaal wel wat makkelijker is als je weg wil, ziek bent enz.
Terwijl het nooit een echt probleem is geweest hoor, maar voor nu is het wel goed zo  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door