Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3020111
Vrije dag vandaag, maar had gisteren nog wel tot laat gewerkt en lag pas om 1.45u op m'n bedje. Dus maar een beetje uitgeslapen vanochtend. VL was thuis aan het werk, dus die kon nog een beetje op Davidje passen. Lekkere lange wandeling gemaakt met hondenspul, wasje gedraaid, beetje opgeruimd in huis, stofzuiger door het huis getrokken. Paard gereden.
Me weer eens verbaasd over paardenlogica. Ik was aan het rijden in de buitenbak toen ze een stukje verderop vuurwerk begonnen af te steken. Knollebol schrikt niet en loopt braaf verder........... om een half rondje verder heftig te schrikken van........ een borstel!!! Ieeeeeeeks!!! :o :o :o Gewoon een borstel zoals ik er 3 in m'n poetskist heb zitten, een borstel die we al zeker 20 keer gepasseerd waren zonder dat ze 'm opgemerkt had, maar die nu in haar ogen kennelijk ineens heel errug gevaarlijk was.
Door eelke
#3020186
Grote landbouwvoertuigen, geen probleem, maar een streep op de weg  :o daar kun je echt niet overheen! Dan wordt je opgegeten!



Pfff... wat gebeuren er soms toch gemene en verdrietige dingen in het leven...heb er nog een kater van. Zit mezelf nu te motiveren om naar het bos te gaan met de guppen. Moet daarna in overleg met collega en wellicht wat actie ondernemen, vanaf 2 uur afspraken, en dan vanavond om 8 meteen door naar een vriendin op de kappersschool die mijn hoofd nodig heeft om krulspelden te zetten.
Door Nynke
#3020250
Dapper zijn Riek !!!  :-* :-* :-*

OT: Ruzie in je darmen hebben is niet handig als je op de weg zit  :thumbdown: :thumbdown: Ben tijdens ochtendrit 6 keer naar het toilet geweest onderweg, schijtziek word ik ervan  :crazy2:
Door TMG1961
#3020266
Vanochtend gewandeld met Pixie, daarna runderlippen in de droger gedaan. Vogeltjes verzorgd, Pixie en Noppie eten gegeven, mezelf ook een hapje klaar gemaakt.
Het is zonnig hier en een graad of 12
Laatst gewijzigd door TMG1961 op do 13 nov 2014, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#3020267
Angelique schreef: Ow ow ow, kijk dan maar niet als de chippert komt  :biggrin2:
Ooww inderdaad! Da's met bloed enzo! (ik kwam bij Joep net 15 min nadat de chippert was geweest, og erm!) (Sorry Riek! Joep heeft nog steeds geen hekel aan naalden en hij laat zich prima titeren enzo hoor, dus het komt allemaal goed!)



Bos - check.
Werkdingen gedaan - check. Mezelf heel hopeloos gevoeld want ik MOEST iets regelen en heb denk ik 10 mensen gebeld maar niemand na op. Gelukkig belde er na 3 kwartier iemand terug.
Nu ben ik er alleen nog maar een beetje mopperig door.  8)

En mijn echte werkdag moet nog beginnen  ::)

Ik ga maar even met Henry spelen denk ik. Dat doet altijd goed.
#3020272
Flow was vanmorgen diep diep diep onder de indruk van een stel pionnen op de weg. Ze ging er niet langs. ::) Haren recht omhoog, grommen, daarna diep blaffen, schijnaanvallen, wat een held zeg. ;D ;D Pas toen ik de pion aanraakte kwam ze even snel kijken om daarna met dezelfde snelheid achter me te gaan staan gluren en grommen naar die nare pionnen.  Op de terugweg rende ze er heel hard langs om daarna naar mij te kijken zo van kom jij ook nog en zie je hoe stoer ik was vrouwtje? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Riek
#3020278
Angelique schreef: Ow ow ow, kijk dan maar niet als de chippert komt  :biggrin2:
Tja, daar zit ik ook echt op te wachten :-X

Maar goed, het leed is alweer geleden. Ze hebben netjes gegild  ::)
Alle drie geen antilichamen meer, dus alle drie hebben ze fijntjes een parvoprikkie gehad.
Door Hanny
#3020318
Dank je Riek, voor het vermelden. Ik wilde het juist aan je vragen.
Alleen een parvo prikje of nog wat meer?
Weet je, of Charlotte ruim door een titerbepaling komt?
De volgende enting gaan ze denk ik bij hun nieuwe eigenaar krijgen en laat die dan ook een bepaling doen?
Dit is alweer gebeurd en een chip plaatsen gebeurt hier zonder een kikje te geven.
Maar ja, terriertjes of kleine charlotjes, verschil zal er wel zijn.
Moet wel eerlijk zeggen, dat de naald voor de chip toch wel ellendig groot is voor een klein pupje
Het zal toch moeten, succes t.z.t.

Hanny
Gebruikersavatar
Door Riek
#3020331
Hanny schreef: Dank je Riek, voor het vermelden. Ik wilde het juist aan je vragen.
Alleen een parvo prikje of nog wat meer?
Weet je, of Charlotte ruim door een titerbepaling komt?
De volgende enting gaan ze denk ik bij hun nieuwe eigenaar krijgen en laat die dan ook een bepaling doen?
Dit is alweer gebeurd en een chip plaatsen gebeurt hier zonder een kikje te geven.
Maar ja, terriertjes of kleine charlotjes, verschil zal er wel zijn.
Moet wel eerlijk zeggen, dat de naald voor de chip toch wel ellendig groot is voor een klein pupje
Het zal toch moeten, succes t.z.t.

Hanny
Charlotte is gevaccineerd toen ze 5,5 maand oud was met dhp en lepto. En toen ze 2 jaar was weer met lepto.
Haar titer is geldig tot december 2015. Dus hoe ze nu op dit moment is weet ik niet.
2 dagen voor ze 9 weken zijn ga ik nog een keer met hen naar Tannetje en dan wordt er (waarschijnlijk 1) weer getiterd.
Op 12 weken krijgen ze hun dhp. Dan zijn ze niet meer bij mij.

aanvulling op je vraag, ze hebben nu dus alleen parvo gehad.


Toevallig net bericht van de chipper, die komt volgende week donderdag. Dan zijn ze precies 7 weken. En tja, het moet nu éénmaal, dus even de kiezen op elkaar.
Ze zullen wel piepen, maar dood zullen ze er niet aan gaan.
En ik zal mijn hoofd wel even omdraaien, of niet  :biggrin2:
Door Mowgli
#3020337
eelke schreef: Grote landbouwvoertuigen, geen probleem, maar een streep op de weg  :o daar kun je echt niet overheen! Dan wordt je opgegeten!
Hier destijds een verzorgpaard wat een enorm probleem maakte van 1 rode PTT Post brievenbus niet zo ver weg van de stal. Alle andere rode PTT Post brievenbussen onderweg waren geen probleem, maar deze wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door