Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3019842
Hallo iedereen,

naar aanleiding van dit topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg3016109

Vandaag kwam de uitslag van Senna binnen en die was ( helaas ) negatief.

Het enige wat we nog konden doen is naar dokter Vroom in Oisterwijk

Heeft er iemand ervaringen met deze dokter?

Ik zag haar naam ook in mijn topic voorbij komen maar toen helaas niet verder naar gekeken.

Groetjes Kayleigh
Laatst gewijzigd door Kaylie op do 13 nov 2014, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
#3019854
Oke :) we willen er misschien naartoe maar we zitten een beetje met de kosten in ons hoofd , we weten niet in welke prijsklasse we moeten denken.
Het is niet dat we het er niet voor over hebben maar we hebben al redelijk veel geld uitgegeven dit jaar bij de dierenarts
Laatst gewijzigd door Kaylie op wo 12 nov 2014, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
#3020195
Dank jullie wel!

Ik heb gisteren met een meisje via Facebook gepraat en die zei eet ze weleens cavia en konijnenkeutels.
Ik ben der sinds een paar weken alles graanvrij aan het geven en in het begin reageerde ze daar erg goed op en toen bedacht ik me owja in de keutels van mijn cavia's zitten natuurlijk ook granen. Deze keutels eet Senna al vanaf minuut 1 erg graag. Dus ik wil haar eerst die niet meer laten opeten misschien dat die het verschil maken :). Heb wel absoluut geen spijt van de bloedtest want was bang voor hooimijten enzo :)
#3020240
Kaylie schreef: Dank jullie wel!

Ik heb gisteren met een meisje via Facebook gepraat en die zei eet ze weleens cavia en konijnenkeutels.
Ik ben der sinds een paar weken alles graanvrij aan het geven en in het begin reageerde ze daar erg goed op en toen bedacht ik me owja in de keutels van mijn cavia's zitten natuurlijk ook granen. Deze keutels eet Senna al vanaf minuut 1 erg graag. Dus ik wil haar eerst die niet meer laten opeten misschien dat die het verschil maken :). Heb wel absoluut geen spijt van de bloedtest want was bang voor hooimijten enzo :)
Dat zou ik ook zeker proberen inderdaad, die keutels!

Als je naar Vroom moet/wil, ze houdt echt serieus rekening met de kosten. Ze is ontzettend lief voor de hond en ook voor de eigenaar. Je krijgt alle tijd om vragen te stellen en alles wat je al geprobeerd hebt te bespreken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door