Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3013713
Aangezien ik geen hond meer heb met een geschikte vacht hiervoor en ik voor in huis genoeg schoonmaak spullen heb, heb ik deze niet nodig.

Een PetVac met uitbreidingskit voor 20.00 euro ex verzendkosten. Verzenden zou te doen zijn, indien ik een heeeeeel grote doos kan vinden (dus dat lukt nog niet binnen 2 dagen vrees ik. Eerst doos zoeken).

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lil op zo 02 nov 2014, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3013720
Ik heb hem eens voorbij zien komen op TV maar werkt dit ding ook echt?
Moet ik het zien als een furminator met een stofzuiger eraan? Ik heb wel interesse voor Kaya met haar huskyvacht  ;)
Door Lil
#3013811
Het is idd een furminator met stofzuiger eraan. geen rondvliegend haar! werkt prima, maar vacht Jones niet geschikt voor furminator en huid van Boris te oud.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3013912
Voor de rui periode lijkt mij het een ideaal ding. Nova, ik weet niet zo goed hoe lang een berner vacht is maar een furminator op Chakotay zijn lange haar werkt hier niet.  ;) Dan zou ik hem idd eerst even uitproberen als ik jou was.  :)
Door K&D
#3019970
Hij doet het uitstekend. Een prima uitvinding vind ik, behalve als je van rondslingerende onderwol houdt.  :P
Thanks! :)
Door Lil
#3020055
Ja, hij doet zijn werk goed en heb geen spijt gehad van die aankoop. Veel plezier ermee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door