Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#3019624
Mooie hond. :) Maar de friese stabij heeft toch mijn hart gestolen. Vind het pracht honden :D
Ik moet alleen eerlijk zeggen vind voor een herplaatser een hoop geld.
Ook staat er geen paspoort. Dat kan betekenen dat ze nooit bij DA geweest zijn.
Of ze verbergen iets :-\
Door Dreetje
#3019626
Thea schreef: Mooie hond. :) Maar de friese stabij heeft toch mijn hart gestolen. Vind het pracht honden :D
Ik moet alleen eerlijk zeggen vind voor een herplaatser een hoop geld.
Ook staat er geen paspoort. Dat kan betekenen dat ze nooit bij DA geweest zijn.
Of ze verbergen iets :-\
Ik heb al een mail gestuurd met een heleboel vragen  :)
Ik hoop dat ze hier eerlijk antwoord op geven.

En de friese stabij  :smitten: :smitten:
Door eelke
#3019634
En die prijs...ach, vaak zetten ze dat er alleen op zodat er serieuze reactie's komen. Succes!

Sowieso fijn om te lezen dat er ruimte in je hart is :) dat zegt al weer heel wat!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3019650
Ja, voor Lu stond er ook een prijs van €200. Maar ik betaal niet voor een herplaatser(tenzij via een asiel, of stichting) en heb dit ook aangegeven toen gevraagd werd wat wij vonden van de prijs.

Spannend Andrea.....  :-*
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3019655
Dreetje schreef: Dat is geen herplaatser.
Oh duh wat stom  :o :-[
Ik zat er gister met verwondering naar de afbeeldingen te kijken tot ik de tekst las.
En nu plak ik het hier alsnog neer  ::)
Sorry, mn hoofd is op vakantie geloof ik  :-X
Door Dreetje
#3019658
Inge en Bono schreef: Ja, voor Lu stond er ook een prijs van €200. Maar ik betaal niet voor een herplaatser(tenzij via een asiel, of stichting) en heb dit ook aangegeven toen gevraagd werd wat wij vonden van de prijs.

Spannend Andrea.....  :-*
Die instelling heb ik ook.
Ik zou voor een gouden mand kunnen zorgen en help deze mensen (en de hond natuurlijk)......
Gebruikersavatar
Door Hope
#3019681
eelke schreef: En die prijs...ach, vaak zetten ze dat er alleen op zodat er serieuze reactie's komen. Succes!

Sowieso fijn om te lezen dat er ruimte in je hart is :) dat zegt al weer heel wat!
Als ik een dier op mp zou zetten zou ik er ook een hogere prijs bij zetten. Er zijn helaas genoeg idioten die wel leuke spelletjes weten met een gratis hond  :-X :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door