Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3015467
Nee, niet voor mij!! Denk dat Jacy er gelijk uit zou springen..

Wil graag een leuk verjaardagscadeau voor mijn moeder halen en vroeg me af of jullie wisten waar ik moet letten? Ik kom voornamelijk heel veel rieten mandjes, al dan niet met hek erboven tegen. Vind ik zelf niet zo mooi

http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... and/293408
Deze vind ik erg leuk, maar ik vind het ook belangrijk dat het hondje er absoluut niet uit kan, dus iets om een lijn/tuig/halsband aan te knop is echt een eis.
En hoe zit het eigenlijk met wind in de oogjes? Mijn moeder heeft een supersnelle electrische fiets, ik weet niet of dat uitmaakt?
Door Ruisje
#3015613
Ook geen ervaring met fietsmandjes, maar wat betreft de wind in de oogjes moet je moeder maar iets zachter gaan fietsen. ;D
Ik kan me voorstellen dat als een hondje gevoelige oogjes heeft, de wind op zo'n fiets niet echt prettig is. Maar zelfs zonder gevoeligheid vraag ik me af of bescherming tegen de wind op zo'n electrische fiets niet handig is.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3015633
Wij hebben de PodILove. Scott vindt fietsen geweldig, neus in de wind en lekker rondkijken. Er zit een riempje in wat je vast klikt aan tuigje of halsband.
Maar omdat zon ding aan je stuur hangt ging ie na een jaar wat doorzakken. Wij hebben nu een bagagedrager voorop de fiets waar de mand op vast zit. Is met fietsen ook prettiger ipv 7 kilo aan je stuur.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3018608
Bedankt Pluk! Denk dat jouw hond ook overeenkomt met die van m'n moeder, hoewel m'n moeder echt een mini-mini-uitvoering heeft  ;D
Die Pod-I-Love ziet er inderdaad niet erg stabiel uit.
Die van Martine-Tom wel, maar krijg de indruk dat die weer alleen met drukknoopjes vastzit... Pfff, blijft een lastig onderwerp, vooral omdat het niet voor mezelf is  ;)
Door eelke
#3018620
Mijn zusje heeft een stuur bagage drager met een bijpassend krat. Daarin heeft ze in de bodem een gat gemaakt en een riem eraan bevestigd. Daar klikt ze dan het hondentuigje aan vast. (hondje is er wel een keer uitgesprongen maar bungelde toen naast het kratje, maar met een beweging zat ze er weer in :P)
Door Borke
#3018727
eelke schreef: Mijn zusje heeft een stuur bagage drager met een bijpassend krat. Daarin heeft ze in de bodem een gat gemaakt en een riem eraan bevestigd. Daar klikt ze dan het hondentuigje aan vast. (hondje is er wel een keer uitgesprongen maar bungelde toen naast het kratje, maar met een beweging zat ze er weer in :P)
Ik heb meteen beeld  ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3019500
Meest veilig is volgens mij voorop een bagagedrager of achterop. Aan het stuur zou ik niet snel meer doen omdat het gewoon echt niet prettig stuurt.
Bij ons ziet het er nu zo uit:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Leonie.
#3019516
Wow die is leuk zeg! Nog nooit gezien ook.
Ik heb zo'n Friends on Tour vierkante mand aan het stuur. En het is best wiebelig soms (hond is 7KG). Dus nu heb ik er ook eentje voor achterop en dat fietst zo makkelijk dat je bijna vergeet dat je de hond bij je hebt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door