Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MDO
#3019216
Carnifarm zegt geen premix toe te voegen, maar zegt dat de premix de boekmaag is.....

Ze gebruiken hiervoor de boekmaag van het lam...

Commercieel  praatje of waarheid?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3019219
Premix wordt toegevoegd om compleet te maken. Mi maak je met boekmaag een kvvmenu niet compleet, dat doe je door af te wisselen in diersoorten en merken. Onzin commercieel praatje dus 
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3019349
Mij lijkt eerder dat je zoiets kunt zeggen als "probiotica". In de boekmaag zitten natuurlijk veel verteringsbacteriën en enzymen. Maar als premix? Dat vind ik haast lachwekkend. Een premix is een synthetisch papje waarin je vitaminen en mineralen toevoegt Wat dat met boekmaag te maken zou hebben begrijp ik niet helemaal.
Door tessa
#3019355
Carnifarm is ons merk en wij beweren niet dat boekmaag premix is.
Wel dat een beetje boekmaag goed is voor de darmflora maar in Carnifarm zit geen premix.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3019363
[quote="tessa"]
Carnifarm is ons merk en wij beweren niet dat boekmaag premix is.
Wel dat een beetje boekmaag goed is voor de darmflora maar in Carnifarm zit geen premix.
[/quote]

Is dat misverstand ook weer uit de wereld!
Door tessa
#3019384
Ja er staat op de site vermeld dat er boekmaag in zit, en de functie daarvan. Er staat niet dat er een premix in zit omdag die er ook niet in zit. 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door