Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3019146
Vreselijk idd, het zal je hond maar zijn, ik vraag me dan wel af, hoe kan het dat die bus blijkbaar onbeheerd achter bleef?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3019151
Martine-Tom schreef: Vreselijk idd, het zal je hond maar zijn, ik vraag me dan wel af, hoe kan het dat die bus blijkbaar onbeheerd achter bleef?
Zo te lezen stond die midden in een "nette" wijk en vermoed ik maar zo dat de eigenaar even een hond aan het wisselen was.

Nou maar hopen dat ze niet hun lading zomaar ergens dumpen  :-\
Door Martine-Tom
#3019154
Angelique schreef: Zo te lezen stond die midden in een "nette" wijk en vermoed ik maar zo dat de eigenaar even een hond aan het wisselen was.

Nou maar hopen dat ze niet hun lading zomaar ergens dumpen  :-\
Ah dat zou idd kunnen ja, zover had ik er niet over nagedacht  ;)
Ik hoop dat de honden levend en wel weer bij de baasjes komen  :-\
Door Jantina
#3019157
Nou het zou je hond zijn zeg...
Busje zal wel ergens gedumpt worden neem ik aan, hoop alleen dat de honden het dan overleven...
Gebruikersavatar
Door Sher
#3019178
Het kwam al op facebook langs en inderdaad verschrikkelijk! Ik leef heel erg mee met alle betrokkenen en hoop van harte op een happy end!
Door Jantina
#3019208
Hoop toch dat die beestjes snel gevonden worden, met z'n 15-en in een busje, zonder water ofzo... Weet niet of zo'n ventilatieroostertje nou in genoeg zuurstof voorziet  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door