Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3019161
Ik kreeg vanmorgen vroeg twee whats appjes binnen 10 minuten.
Eentje van een vader (van een meisje uit mijn taxibus)van wie de broer vannacht is overleden ( slechts 40 jaar oud)  :(
En eentje van onze overburen dat ze vannacht opa en oma zijn geworden van een gezonde tweeling.  :D

Pffff en het was pas kwart voor 7!!

Heftig en tegenstrijdig nieuws op de vroege morgen!  :-\
Door Jantina
#3019170
Ja, ik moest laatst bij de Prima ook een geboortekaartje en een condoleance kaartje uitzoeken. Sta je ook wel dubbel te doen dan...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3019211
Toen wij het ziekenhuis uitliepen nadat we de boodschap hadden gekregen dat mijn moeder stervende was, liep ons een man met een blauwe ballon (it's a boy) tegemoet. De kringloop van het leven, zo is het en zo zal het altijd zijn, bijzonder genoeg gaf me dat troost.
Door Nadia
#3019215
Sterkte!

Ik heb met mijn dikke buik een overleden cliënt verzorgd. Mijn oom en opa begraven. En vervolgens met kleine Dwayne op mijn arm de tante en oma van ml begeleid met hun laatste reis.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3019334
Werd ik sinds mijn geboorte al aan herinnerd omdat ik in de nacht voor begrafenis van mijn opa geboren ben (en mijn moeder dus niet naar begrafenis van haar vader kon). Leven en dood zijn sindsdien met elkaar verbonden maar nooit op negatieve manier ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door