Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3018926
Ik keek altijd veel tv...nouja de laatste jaren stond ie vooral aan als beeldvulling :P
Maar sinds juni ofzo heb ik hem niet meer aan gehad....en werkelijkwaar nog geen seconde gemist.
En als ik dan net weer lees over die herdenking, of al dat geneuzel over zwarte/vla/drop/schietpiet...dan ben ik zo blij dat dat allemaal volledig langs me heen gaat  :-[
Op mijn laptop heb ik nu XBMC staan waar ik series en films op kan kijken...zonder reclame en op de momenten dat ik er zelf zin in heb, ideaal!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3018935
Wij kijken al meer dan 2 jaar bijna geen tv meer. Overwegen nu om over te stappen van Ziggo *volgens het nieuws zijn we niet de enigen* :biggrin2:  naar iets anders *wat bij voorkeur geen voetbal sponsort* en dan een pakket zonder tv.
Voelt wel een beetje raar, want geen tv.  :-\  Ik ben nog wel van de generatie die ouders heeft waarbij het 8 uur journaal heilig is. Ik niet hoor, vind het niets toevoegen en het ding staat hier ook alleen maar stof te vangen.
Ben er nog niet helemaal over uit.
Door Martine-Tom
#3018938
Klopt ik overweeg het ook, mijn abb loopt alleen nog een maand of 9 dus kan nog ff overwegen hihi. Als de verhuis doorgaat stap ik over op een andere leverancier en dan gaat de tv er ook af....die kan er altijd weer bij dus zo'n drama vind ik dat niet, scheelt wel heel wat geld  :)
Door Nadia
#3018943
Echt tv als in naar de zenders kijken. Uhh half uurtje per week? Of er moet een goede film op komen.
Wij kijken wel 'veel' series en films.
Dwz zo'n 2-4 uur per dag. Voor 6 uur gaat de tv nooit aan. Eerder aten wij op de bank en keken we een film of serie.
Nu Dwayne ook eet. Eten wij aan tafel. Nadat Dwayne in bed ligt (tussen 7-8) gaat de tv pas aan en kijken we weer series of 1 film. Welke we zelf downloaden of via netflix oid.
Reclames zie ik dus nooooit.
Rond 22u gaat de tv uit. En wij naar bed. Maar er zijn ook avonden dat hij helemaal niet aan gaat.

Nu is ml aan het studeren.. Ik heb net Brain games  opgezet. Wederom gedownload. Net 1 aflevering gezien.
Ga nu de 2de kijken. Maar pak me even de strijk erbij ;)
Door bloemetje
#3018949
Ik soms nog wel. Alleen domme dingen waar ik om kan lachen (family guy, south park) om mijn gedachten te verzetten. Maar geen idols en consorten, geen expeditie Robinson of whatever. Wij zien wel veel films maar ook zonder reclame.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3018970
Hier staat ie altijd wel aan. Ik ben niet echt van de films en series maar ik kijk graag naar DWDD, Rtl late, en ook wel TVOH en de rijdende rechter. Nu bijvoorbeeld staat memories op. Ook ben ik een tijdje verslaafd geweest aan 24 kitchen.  En wat betreft die pietendiscussie, die vind ik juist op bijvoorbeeld face-book niet te pruimen. Daar kunnen dingen zulke hetze-achtige vormen aannemen Verder face-book en internet ik heel ook heel graag hoor.
Laatst gewijzigd door Mieke L. op ma 10 nov 2014, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3018972
Als de zeeman thuis is staat ie iedere avond aan, ook als er niks op tv is. De zeeman kan goed zappen. ::) Als ik alleen thuis ben staat ie zelden aan, of er moet een goede film of serie zijn. Maar meestal is dat niet het geval en staat ie dus uit.
Door Martine-Tom
#3018975
Mieke L. schreef: Hier staat ie altijd wel aan. Ik ben niet echt van de films en series maar ik kijk graag naar DWDD, Rtl late, en ook wel TVOH en de rijdende rechter. Nu bijvoorbeeld staat memories op. Ook ben ik een tijdje verslaafd geweest aan 24 kitchen.  En wat betreft die pietendiscussie, die vind ik juist op bijvoorbeeld face-book niet te pruimen. Daar kunnen dingen zulke hetze-achtige vormen aannemen Verder face-book en internet ik heel ook heel graag hoor.
Klopt, op fb klik ik dan gelijk op "wil ik niet zien" en als mensen tevaak dingen delen die me niet zinnen gooi ik ze van mijn lijst af.

Al vond ik vandaag dat ik een geniale pietennaam verzonnen had...Negerzoen-piet  8) een voedingsmiddel wat we niet meer mogen noemen zoals het heet, een Piet die niet meer mag zijn wat ie is, en als topper, een dun bruin laagje met een witte binnenkant...ik vind hem geniaal  8)
Maar dat is idd de eerste keer dat ik me erover uitlaat.

Op FB vind ik vooral de "Deze persoon heeft dit en dat gedaan, deel zodat we hem kunnen straffen"-achtige posts rete irritant  :-X
Door hannabelgje
#3018978
Ik woon in België en daar komen nog steeds geweldige programma's op tv. Ik kijk over het algemeen wel uitgesteld. Ik neem het op en kijk wanneer het mij uitkomt. Ooit kijk ik dagen niet. Ook heb ik netflix ontdekt, zalig!
Door Martine-Tom
#3018984
hannabelgje schreef: Ik woon in België en daar komen nog steeds geweldige programma's op tv. Ik kijk over het algemeen wel uitgesteld. Ik neem het op en kijk wanneer het mij uitkomt. Ooit kijk ik dagen niet. Ook heb ik netflix ontdekt, zalig!
Klopt ik ken hier ook veel mensen die naar de Belg kijken  :)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3018985
hannabelgje schreef: Oh en negerzoenen mochten wel gewoon, het was een stunt van Buijs zelf om ze een andere naam te geven. Afbeelding
ha ha dat wilde ik net zeggen!
Door hannabelgje
#3018986
Martine-Tom schreef: Klopt ik ken hier ook veel mensen die naar de Belg kijken  :)
Ik bedoel dan voornamelijk de commerciële Belgische zenders. EEN en Canvas kijk ik niet vaak.
Door Martine-Tom
#3018987
Mieke L. schreef: ha ha dat wilde ik net zeggen!
Echt? Whahaha nou wel de meest geslaagde uit reclame oogpunt dan  :biggrin2:
Door hannabelgje
#3018988
Martine-Tom schreef: Echt? Whahaha nou wel de meest geslaagde uit reclame oogpunt dan  :biggrin2:
Dan kun je wel zeggen ja. Wel beetje triest vindt ik zo'n actie.
Je wilt ook niet weten wat ik allemaal van mijn Belgische collega's te horen krijg over zwarte piet. In BE snappen ze er niks van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door