Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3018688
Het is een Philips breedbeeld tv. (matchline 36pw9765)
De tv heeft echt een ontzettend mooi geluid en ook het beeld is erg mooi. De tv werkt nog prima maar ik wou heel graag een kleinere tv omdat deze zoveel ruimte in beslag neemt.
We noemen 'm onze "antidiefstaltv" omdat tie zo'n 75 kilo weegt :biggrin2:

Omdat tie het nog zo goed doet willen we 'm eigenlijk niet naar de schroot brengen, wie weet kan ik er hier iemand nog blij mee maken?

Wij wonen in Strijen ;)
Door zurca
#3018704
lightning schreef: Ik wist niet dat, dit soort tv's nog bestonden :biggrin2:.
Jaja ze bestaan nog!!  :biggrin2: :biggrin2:
En eerlijk waar, die oude heeft echt een beter geluid dan de nieuwe, platte, tv.
Het is dat ik de kriebels heb om de woonkamer aan te pakken/veranderen want anders had tie gewoon nog mogen blijven ;)

@ Angelique, leuk he die kippies?! Ze zijn eigenlijk voor buiten maar ik vind ze binnen ook erg gezellie! Moet alleen nog een keer plantjes kopen want die horen er eigenlijk in, nu staan er vaak aanmaakhoutjes in :biggrin2: ::)
Door Borke
#3018724
lightning schreef: Ik wist niet dat, dit soort tv's nog bestonden :biggrin2:.
;D ;D ;D

Hier inderdaad niet meer, wij hebben nu een grote platte, maar wel met een extra speaker systeem er bij  8)
Leuk te zien hoe zo'n tv rondreist op Barfplaats  :biggrin2:
#3018732
Wij hadden tot 3 jaar geleden precies dezelfde. De katten lagen iets te vaak op de tv en hij begaf het toen. Maar inderdaad wat een verschil qua geluid toen onze moderne platte kwam. Daar maar gauw een soundbar bij genomen ;)

Ik hoop dat jullie tv nog een ander huisje vindt!
#3018752
Borke schreef: ;D ;D ;D

Hier inderdaad niet meer, wij hebben nu een grote platte, maar wel met een extra speaker systeem er bij  8)
Leuk te zien hoe zo'n tv rondreist op Barfplaats :biggrin2:
Ja leuk he?!
We hebben er echt veel plezier van gehad. Toendertijd kwam jouw topic precies op het goede moment, onze tv kapot en eigenlijk geen geld voor een nieuwe....
Ruisje schreef: Wij hadden tot 3 jaar geleden precies dezelfde. De katten lagen iets te vaak op de tv en hij begaf het toen. Maar inderdaad wat een verschil qua geluid toen onze moderne platte kwam.Daar maar gauw een soundbar bij genomen ;)

Ik hoop dat jullie tv nog een ander huisje vindt!
Ja daar zitten wij ook aan te denken...
Door Ruisje
#3018760
zurca schreef: Ja leuk he?!
We hebben er echt veel plezier van gehad. Toendertijd kwam jouw topic precies op het goede moment, onze tv kapot en eigenlijk geen geld voor een nieuwe....

Ja daar zitten wij ook aan te denken...
De Yamaha YAZ-101 is een aanrader!
Wij hadden er eerst eentje met een losse en draadloze subwoofer, maar dat was geen succes. Het draadloze systeem had 'ruzie' met de rest en werkte niet goed. Teruggebracht! De Yamaha heeft een ingebouwde subwoofer en geeft een mooi geluid -- zowel bij gewone tv-programma's als bij muziek (ook met geluid op max. ;))
#3018791
Wij hebben er ook zo één, doet het nog prima!
VL zou hem nooit kwijt willen, dan kun je geen oude spelletjes meer spelen. Broer van vriend verzamelt alle oude spelcomputers, zijn hele comunitys van, van mensen die oude spelcomputers verzamelen..  :uglystupid2:
Op zo'n manier wordt een oude tv veel geld waard  ;)
#3018808
Oh wij hebben er eentje van een ander merk, maar die dot ut nog goed en koste maar 100 euries. staat hier al jaren naar volle tevredenheid. Zou hem nog niet kwijt willen. Die van ons is nog van voor het breedbeeld tijdperk lol
zurca schreef: Het is een Philips breedbeeld tv. (matchline 36pw9765)
De tv heeft echt een ontzettend mooi geluid en ook het beeld is erg mooi. De tv werkt nog prima maar ik wou heel graag een kleinere tv omdat deze zoveel ruimte in beslag neemt.
We noemen 'm onze "antidiefstaltv" omdat tie zo'n 75 kilo weegt :biggrin2:

Omdat tie het nog zo goed doet willen we 'm eigenlijk niet naar de schroot brengen, wie weet kan ik er hier iemand nog blij mee maken?

Wij wonen in Strijen ;)
#3018814
TV`s genoeg hier, wil alleen maar even opmerken dat je hem netjes afgestoft hebt voor de foto..( of ben je altijd zo schoon.. :) )
Toen wij zo`n toetertv hadden schrok ik mij altijd wild hoe snel daar stof aan kleefde...( achterkant)..kwam daar ook niet elke week hoor. :crazy2:
Door zurca
#3018819
de Meiden schreef: TV`s genoeg hier, wil alleen maar even opmerken dat je hem netjes afgestoft hebt voor de foto..( of ben je altijd zo schoon.. :) )
Toen wij zo`n toetertv hadden schrok ik mij altijd wild hoe snel daar stof aan kleefde...( achterkant)..kwam daar ook niet elke week hoor. :crazy2:
*Zoeff ging eerst de foto's kijken of het stof zo erg te zien is...* ;D ;D
De vegen zitten op het beeld scherm van natte hondenneus of kattenpootjes dusse.... neuhhh ik ben niet zo netjes :-[ :biggrin2:
#3018849
zurca schreef: Ja leuk he?!
We hebben er echt veel plezier van gehad. Toendertijd kwam jouw topic precies op het goede moment, onze tv kapot en eigenlijk geen geld voor een nieuwe....
Wij zaten te wachten totdat die TV kapot ging, maar dat wilde hij maar niet doen.
Toen overleed mijn moeder en kon ik haar secretaire niet kwijt en toen moest de TV daar plaats voor maken en konden we eindelijk een platte kopen.

In de winkel viel me nog op dat die oude TV heel goed beeld had t.o.v. die goedkope merken plattere TV's en het geluid van zo'n grote oude bak is fantastisch  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door