Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3018321
Tom heeft met enige regelmaat een tussenteenontsteking, hij blijft er dan aan soppen dus genezen doet het lastig.
Nou had ik eerst sokjes, maar die knaagt ie kapot, toen schoenen...die trok ie uit, toen antislip schoenen met klitteband...en ie sloopt ie gewoon helemaal  :P
Voor ik m een kraag om ga doen (hij vind dat zware mishandeling dus probeer dat eigenlijk te voorkomen) heeft iemand nog een tip voor schoenen of sokken die én heel stevig vast te maken zijn én die onverwoestbaar zijn?  ::)
Door sella
#3018338
Nee ::)
die moeten nog ontwikkeld worden ben ik bang.
Ipv kap een mooncollar?
Door Martine-Tom
#3018346
Ik ben er ook bang voor dat t niet bestaat  ;D
Heb ooit al eens een sok omgedaan, met tape vastgezet, daaroverheen een schoen die met klitteband vast ging en daar overheen vetwrap, met het idee...dat krijg je nooit los of kapot. Ik ga boodschappen doen, kom een klein uur later terug en meneer zit weer vrolijk op zijn poot te kluiven  :biggrin2:

Ik heb zo'n donutkraag, hij vind het echter echt zware mishandeling, als hij die om heeft zit hij trillend op de bank en beweegt totaal niet alsof er stroom door de band komt als ie beweegt ofzo  ::)
Door sella
#3018350
Het drogen dmv talkpoeder? Zou dat nog kunnen helpen? Dat heeft hier wel in de oksel de lik reflex doorbroken.
Door Martine-Tom
#3018356
Oh dat is mss ook een idee, ik doe het nu met leem...maar blijkbaar is dat juist weer erg lekker  :P
Door miik
#3018362
Tja... enige wat bij Mickey helpt is echt een verschrikkelijk streng dieet, en regelmatig probiotica en ontgiften...
Zodra mik een verkeerd snoepje krijgt, of een stukje brood vind is het mis... Maar goed, dat was je vraag niet.
Nee, ik weet geen schoentjes...
Door Martine-Tom
#3018363
miik schreef: Tja... enige wat bij Mickey helpt is echt een verschrikkelijk streng dieet, en regelmatig probiotica en ontgiften...
Zodra mik een verkeerd snoepje krijgt, of een stukje brood vind is het mis... Maar goed, dat was je vraag niet.
Nee, ik weet geen schoentjes...
Tja dat heeft ie al...hij krijg nog geen kruimeltje graanzooi binnen  :-\
Ontgiften kan ik idd wel weer eens doen!
Ik heb het idee dat het bij hem een zenuwtic is, hij likt om het likken en op den duur gaat dat ontsteken...
Door Martine-Tom
#3018377
Pauline schreef: Volgens mij kan Tom deze niet uitkrijgen, Joep tenminste niet....

http://pawzdogboots.com/prod_boots/

Zal ik Joeps fysio van de week op een paar vragen en naar je toesturen?
Oh die zien er wel ideaal uit! Wat kosten ze? Wil ze idd best wel eens proberen  :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3018393
Martine-Tom schreef: Oh die zien er wel ideaal uit! Wat kosten ze? Wil ze idd best wel eens proberen  :)
Ik vraag het dinsdag aan Dominique. Ze staan ook op haar fb-pagina Martine, Dierfysiotherapie Dominique Frohoff.
Door keetje
#3018442
Ik lees mee, Luna heeft regelmatig tussenteenontstekingen (gehad) . Als er een paar schoentjes zouden zijn waarvan ze niet de voorschoentjes al weer uit heeft als ik nog met de achterschoentjes bezig ben dan zou ik daar best wel blij mee zijn.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3018445
Deze schoentjes zitten echt strak om de voetjes, dus zelf uittrekken is geen optie. Als ik ze Joep uittrek, klinkt het PLOP (als gootsteenontstpper).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door