Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3016043
Of we er blij mee moeten zijn weet ik nog niet hahaha.
Van de week stond kaine ineens weer halverwege de trap. Ik kan hem er niet af tillen en John zijn teen is de vorige keer gebroken omdat hij met kaine van de trap viel.
Dus heb ik een stukje vlees gepakt en ben maar weer gaan proberen hem zelf naar beneden te krijgen.

Kaine is zo bang dat hij met grote ogen, bibberend en kwijlend op de trap staat. Ik liet hem naar de brede kant van de trap draaien en lokte hem tree voor tree naar beneden.
En het lukte hem!!! Hij durfde zelf met bibberende pootjes omlaag te lopen!! Eenmaal beneden moest hij even flink ontstressen dus hij begon rond te springen en wat te happen ( niet bijten maar zachtjes happen).  Hij was helemaal gelukkig.

Ik was blij dat hij zelf naar beneden durfde tot we beide op bed lagen  :-X
Ineens hoorde we een hard gesnuffel naast het bed, was kaine dus helemaal naar boven gekomen!
Hij sprong op bed en ging liggen. Tja dat mag dus niet.

Ik heb hem op dezelfde manier naar beneden gekregen. Zolang ik maar voor hem blijf lopen vind hij het goed.
Daarna de trap geblokkeerd en meteen wat biedingen gedaan op traphekjes via mp hahaha.
Laatst gewijzigd door renate1985 op za 08 nov 2014, 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.
#3016267
Klopt, hij durfde nooit naar boven tot een paar weken geleden. Sindsdien stond hij steeds halverwege of boven en durfde dan niet meer naar beneden.
Nu kan hij gelukkig wel zelf naar beneden lopen hahaha.
Zaterdag kunnen we een traphekje halen gelukkig tot die tijd staan er 2 wasmanden onderaan de trap  :biggrin2:
#3017692
Zijn laatste nachtje boven heeft hij goed van geprofiteerd  ;D
Hij begon met slapen aan het voeteneind:
Afbeelding

Dat veranderde al snel naar tussen ons liggen:
Afbeelding
Afbeelding

Uiteindelijk had hij dus meer ruimte alleen als wij met tweeën hahaha. En dan komt hij slijmen :smitten:
Afbeelding

Vanacht hebben we ons bed weer voor onszelf zonder kaine erbij  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door