Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#3017489
Zo juist de eerste  lading runderluchtpijp opgehaald om te drogen.
Wat een knotsen  :o :o,  dat is goed voor veel knabbel plezier hier  :)
Het vet heb ik zoveel mogelijk eraf gehaald, het vlies wat om de luchtpijp zit, halen jullie dat ook weg of laten jullie  dat zitten?
Gebruikersavatar
Door nova
#3017552
nanna schreef: Had ze jammer genoeg niet besteld wat zagen ze er mooi uit kan me voorstellen Miet dat jou dames veel knabbel plezier hebben
Zal Sem een luchtpijp komen brengen, en voor Whoop heb ik ook nog wel een stukje . ;)
Door renate1985
#3017697
Ik haal ook alleen het vet eraf.
Wat ze hier overigens heerlijk vinden is een zalmhuid over de luchtpijp.
Ik rol een zalmhuid over de luchtpijp en dan de droger in. Honden die normaal niet zo van luchtpijp houden vinden het dan ook ineens heerlijk.
Gebruikersavatar
Door nova
#3018301
winni schreef: Dat vlies blijft gewoon zitten. Alleen het vet én de schildklier die er soms nog aan zit eraf.
Ik zag bij 1 luchtpijp een klein bruin-grijs kliertje zitten, dat heb ik eraf gehaald.
Vet ook allemaal weggedaan, het was niet veel, ik had misschien een pond vet op 5 kilo luchtpijp , meer was t zeker niet. Inmiddels zijn de luchtpijpen droog , en ze hebben de eerste stukjes geproefd. Grote waardering hier voor de gedroogde luchtpijp :D


renate1985 schreef: Ik haal ook alleen het vet eraf.
Wat ze hier overigens heerlijk vinden is een zalmhuid over de luchtpijp.
Ik rol een zalmhuid over de luchtpijp en dan de droger in. Honden die normaal niet zo van luchtpijp houden vinden het dan ook ineens heerlijk.
wat een idee!!!, dat ga ik een volgende keer ook doen :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door