Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3016624
Even een vraagje, wanneer mag je je hond wassen na een operatie, mag dat al met 7 dagen of pas met 10 dagen? Er zijn bij Phoebe 2 kleine bultjes weggehaald, dus 2 kleine sneetjes gemaakt, ziet er nu goed uit. Maar ze begint nu weer jeuk te krijgen, het beste wat bij haar helpt is even wassen.
Door charmed
#3016700
Ja het zijn knoopjes, we zitten nu op dag 8..
Ze heeft de hele week bijna geen jeuk gehad ,maar ze begint nu toch weer veel meer te krabben, de huid is nu lekker rustig. De grootste jeukbulten zijn nu verwijderd. Maar zo her en der heeft ze nog wel wat jeuk. Wil eigenlijk niet dat ze weer heel de huid kapotbijt e krabt.
[quote="hannabelgje"]
Zijn er huidhechtingen gezet?
[/quote]
Door sella
#3017211
Ik druppel een dag of 5 na de ingreep met een steriel gaasje er wat opgeloste betadine op en maak het voorzichtig schoon.
Doe ik dat niet vreten die stoute herders de hechtingen eruit, door obsesief te likken en alles te verweken.
Daar helpt geen lieve moedertje tegen, dus ik heb besloten als ik zorg dat er geen wondvocht of bloed restanten meer kunnen kriebelen, laten hun alles met rust.
Buffel heeft net een grote rugoperatie gehad, en die mocht ik met dag 5 al in het bad zetten en de boel schoonspoelen onder de straal.
Ik vraag het altijd aan de dierenarts wat wijsheid is.
Door charmed
#3017408
Hechtingen zijn er uit, pakje mocht uit. Ze was wel erg stoer met het blauwe pakje aan met het kindersokje er aan vastgenaaid. Nu mag het haar weer lekker gaan groeien, morgen even in bad. Zodat de jeuk verminderd is.

De wondjes jeuken totaal niet, alleen haar huidje jeukt :)
Door sella
#3017428
Dat is hier ook, jeuken van de huid en daardoor toch gaan knagen aan de wond.
Zal wel een afwijking van die maffe reuen zijn ::)
Door charmed
#3017433
Whisper is een teef  :biggrin2:
[quote="sella"]
Dat is hier ook, jeuken van de huid en daardoor toch gaan knagen aan de wond.
Zal wel een afwijking van die maffe reuen zijn ::)
[/quote]
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door