Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jillaroo**
#3016488
Mijn moeder gaat er eentje maken van een oude badlaken met een voorbeeld een hondendekje die van Jill is geweest. Hij is bedoeld voor Galyi omdat deze steeds in de plomp ligt. Bevalt dit dan wilt ze ze ook voor de andere honden gaan maken.
Door Kinnie
#3016562
Hmm geen idee, hij ziet er op zich goed uit, ik zou idd ook wel de band onder de staart missen... Daarmee blijft hij ook goed op zijn plek.
Ik heb de FurDry, maar die van Mirre (de roze die je vast op FB wel eens voorbij hebt zien komen) is door de moeder van een vriendin na gemaakt. Is ook echt prima.

Die Marion die hiervoor genoemd wordt heb ik ooit eens gemaild, en nooit antwoord gekregen.
Door Cindy de Wolf
#3016618
Nou ik heb ze maar besteld. Heb me het ongans gezocht naar de furdry en er uiteindelijk 1 gevonden in XL en 2 in medium de andere krijgen zo'n eentje van natte neuzen...ben benieuwd. Hopelijk dan wat minder vocht in de caravan met de jaarwisseling.
Door Kinnie
#3016633
Denk je dat medium gaat passen voor je honden...? Medium is heel klein, hoor.. Die draagt Sem hier (9kg en smal gebouwd)
Tussen L (draagt Jip) en M zit een groot verschil
Door Cindy de Wolf
#3016651
Kinnie schreef: Denk je dat medium gaat passen voor je honden...? Medium is heel klein, hoor.. Die draagt Sem hier (9kg en smal gebouwd)
Tussen L (draagt Jip) en M zit een groot verschil
De M is voor Smokey en Revy. De XL zal dan voornamelijk voor Jesse zijn. En voor de rest dan die van de natte neuzen.
Door Eef+Stippels
#3018682
Kinnie schreef: Hmm geen idee, hij ziet er op zich goed uit, ik zou idd ook wel de band onder de staart missen... Daarmee blijft hij ook goed op zijn plek.
Ik heb de FurDry, maar die van Mirre (de roze die je vast op FB wel eens voorbij hebt zien komen) is door de moeder van een vriendin na gemaakt. Is ook echt prima.

Die Marion die hiervoor genoemd wordt heb ik ooit eens gemaild, en nooit antwoord gekregen.
Ik heb die Marion ook meerdere keren gemaild, nooit een reactie terug gehad.
DIe badjassen die zij maakt leken me zo ideaal, dat  model is het enige dat blijft zitten bij Yindra. Ik gebruik het voor haar als trui. Andere modellen snijden haar in haar poten of keel, omdat in de loop van de dag de trui met haar haar mee naar achteren glijdt.
Ik heb nu de Furdry voor haar, maar het nadeel vind ik daarvan dat ze zo statisch wordt. Dus ik zoek eigenlijk dezelfde badjas in katoen (of hennep etc).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door