Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Thea
#3014992
Iemand hier bekend met Alroda Puur? :)
Caroba verkoopt geen Darf meer, dus ging ik op de site van Darf kijken en daar kwam ik weer op Alroda  Is van dezelfde slager maar enkelvoudig en in rolletjes van 250 gr. En veel soorten ;D
Ze bezorgen vanaf 35 eu gratis. Ik zou dit eens voor mijn katten willen proberen.
Door Martine-Tom
#3015004
Nee ik ken het niet maar heb gelijk eens een kleine bestelling gedaan, zal mij benieuwen of het wat is!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3015014
Ik ben heel benieuwd hoe het bevalt en er uit ziet..., heb hier ook al een probeerlijstje klaarstaan, maar de vriezers laten nog geen extra aanvulling toe  ::)
Door Martine-Tom
#3015073
Ik kreeg net de bestelbevestiging dus ben benieuwd wanneer het er is! Zal fotos maken  :)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3015090
Ik ben ook heel benieuwd. Erg jammer dat Caroba geen Darf meer levert trouwens, maar ik heb begrepen dat Alroda een onderdeel is van Darf, alleen met een eigen naam. Als het MT bevalt ga ik ook bestellen. :)
Door deja
#3015239
Alroda is enkelvoudig voer en kan voor honden en katten er zit geen pens in en het advies van darf want daar komt het vandaan is 10 %  hart erbij voor katten. Mijn katten vinden het heerlijk ik ben verkoopadres van Darf en verkoop nu ook Alroda het is ook Eko maar 1 soort in 1 rolletje en de rolletjes koop je per stuk bij de verkoopadressen, dus heel makkelijk uit te proberen. Ik vind het prachtig spul. Je kan er ook mee elimineren, het zit in rolletjes van 250 gram.
Laatst gewijzigd door deja op ma 03 nov 2014, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door spikkel
#3015415
dank je. Ik dat konijn, kalkoen, en fazant geen vlees erbij hebben, alleen karkas. Is het dan niet zo, dat er teveel bot inzit, vooral voor een kat?
Ik heb het nagekeken bij Voerwijzer.
Door frodo quin
#3015747
Als je het advies van 10% hart volgt zal je niet op een hoog calciumgehalte uitkomen. Ik vind 10%hart wel veel om er nog bij te voeren aangezien er in alle varianten al hart zit. Bij honden raad men dan weer aan om pens en maag bij te voeren, dus dat brengt het calciumgehalte ook weer naar beneden vermoed ik (niet echt thuis in hondenvoeding). Het ziet er in ieder geval niet slecht uit, maar het is wel jammer dat ze twee verschillende webshops gebruiken, het zou wel handig zijn om het samen met darf te kunnen bestellen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3015759
Als ze aanraden om 10% hart bij te voeren, is dat voor mij reden genoeg om het niet te kopen. Wekt niet echt de indruk dat ze weten wat ze doen...
Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.  :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door