Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3015614
:biggrin2:

Soms denk ik weleens had ik het culinaire expiriment ""de instinker "" maar nooit verzonnen ( De patrijs met geopende buik en opgevuld met pens )
Ze zijn het gaan eten . Maar sodeju wat vind ik het goor . Fazant is al niet mijn favoriet , maar wat meuren die dingen bah
Maar het karwei is gelukkig weer gebeurt . In de schuur , deur wijd open
Ik gruwel echt van alles wat wild is ..... de honden niet  :biggrin2:
#3015621
Ik had een fazant gevuld met pens, a la Smulpaap, maar Flow haalde de pens er nog net uit en liet de fazant voor wat ie was. ::) Stinken dat ie deed. :o :biggrin2: Sindsdien zijn we genezen van fazant. Sommige diersoorten zijn nou eenmaal kansloos, ook opgevuld en wel.
Door tt-tjes
#3015957
Ik heb 1 x een kilo  fazantnekken besteld, die werden hier dus onmiddellijk uitgetuft. Zelfs kliko Chendo ging er voor op de loop. Toen heb ik ze maar beetje bij beetje gemalen door het voer can Fjurdy gedaan maar ook niet teveel want dan at hij helrmaal niet meer.
#3016000
fazant,duif,patrijs..gevuld of ongevuld..de heren kliko vinden het echt niet te pruimen en na 5 dagen iedere keer aanbieden en na 5 minuten de bak weer weg hebben de heren BlonT gewonnen.... ::) ik bestel het niet meer.
Door Ruisje
#3016053
Hier lusten ze (de honden èn de katten) helaas alles wat wild is. ;) En van alles vind ik toch de ganzen en duifjes nog het meeste stinken. Maar inderdaad, je krijgt er zoveel voor terug... ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door