Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anna_vZ
#3015197
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en heet Anna.
Ben nog helemaal nieuw in de Barf wereld en ga dit rustig onderzoeken.
Ik heb een cocker spaniel pup van bijna 5 weken die nu nog bij mama mag wonen en rond midden december bij ons komt wonen!
Ondertussen ben ik me dus uitgebreid aan het inlezen over rauwe voeding. Mijn vroegere teckel(s) heb ik nooit op rauw gehad. Was me toen volledig onbekend.

Ik hoop hier veel info te vinden.

Alvast dank voor jullie kennisdeling!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3015201
Welkom hier op Barfplaats! Ik ben heel erg benieuwd naar je cocker pupje!
Door Anne in Zweden
#3015226
Ha, hoe meer Anna's/Anne's, hoe meer vreugd'! :biggrin2: Kom er gezellig bij!

Cockerpuppy's zijn vast waanzinnig schattig. Heb je geen fotootje van z'n vijf weken jonge snuitje? Please? :D
Door Nynke
#3015234
Welkom Anna  :) :)  ik ben het verder geheel met Anne eens, FOTO'S  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door M@rina
#3015242
welkom Anna, wat leuk een cockerpup! Ik heb twee van die sodemieters rondlopen Saartje bijna 9 chocoladebruin en Teun 5 jaarGoud sable
Anne in Duitsland schreef: Ha, hoe meer Anna's/Anne's, hoe meer vreugd'! :biggrin2: Kom er gezellig bij!

Cockerpuppy's zijn vast waanzinnig schattig. Heb je geen fotootje van z'n vijf weken jonge snuitje? Please? :D
Cockerpups zijn by far de leukste pups op aarde.
Door Nynke
#3015250
M@rina schreef: welkom Anna, wat leuk een cockerpup! Ik heb twee van die sodemieters rondlopen Saartje bijna 9 chocoladebruin en Teun 5 jaarGoud sable
Cockerpups zijn by far de leukste pups op aarde.
Echt niet, dat zijn cavaliertjes  ::) ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3015252
Nynke schreef: Echt niet, dat zijn cavaliertjes  ::) ::) ::)
Nietus! Mastin Espa?ol puppies zijn de leukste!  :P

Welkom Anna!
Gebruikersavatar
Door Lady_B
#3015258
Ik denk dat we het nooit eens worden, want ik vind Pyreneese Berghond pups tóch écht de leukste!

Welkom Anna! Veel plezier met je pup! We wachten met smart op foto's  :biggrin2:
Door Anna_vZ
#3015274
Meet Chocotoff! aka Toffie! Op deze foto 4 weekjes oud!

Even kijken of het lukt: Tadaaa....

Afbeelding

en

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anna_vZ op ma 03 nov 2014, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *loes*
#3015278
Welkom op barfplaats, en cocker puppies zijn ver uit de leukste puppies, dus waarblijven de foto's :)
Gebruikersavatar
Door Lady_B
#3015280
@Anna_vZ: Heb je link via een citaat geprobeerd te openen omdat hij de foto's niet laat zien en Google Drive zegt het volgende.
You need permission

Want in? Ask the owner for access, or switch to an account with permission.

Learn more
Misschien kan je je foto's beter uploaden naar http://tinypic.com/ of een ander dergelijk medium ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door