Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3014917
Ik wil heel graag verhuizen. Het huis waar we nu wonen is prima, de tuin is super fijn, de ligging is ook goed (vlak bij een buitengebied) alleen de buurt vind ik niet leuk. Ik heb altijd moeite gehad om me hier thuis te voelen en na bijna 7 jaar heb ik het wel gehad hier en wil ik echt weg.

Een aantal weken geleden stond er een super leuk huis op de site van de woningbouwvereniging en ik werd met de tijd verliefd op die woning. Ik ging uitzoeken of het aan mijn wensenlijst voldeed, en dat doet het.
Na 7 weken wachten kon we dan eindelijk gaan kijken naar woning en blijkt het echt de ideale woning voor ons te zijn. Het is nog beter dan ik gehoopt had!
Er zijn wel wat verbeterpuntjes, maar ach, de rest spreekt mij zo aan dat de verouderde keuken en badkamer acceptabel zijn voor mij (en wie weet worden die nog vernieuwd door de woningbouwvereniging)

We hebben het reactieformulier al ingeleverd en horen aan het eind van de week of anders volgende week of we het huis toegewezen krijgen.
We staan op de 6e plaats dus nog genoeg kans dat mensen voor ons ja zeggen, maar het is niet onmogelijk dat we het huis kunnen krijgen. (ik hoop dat de mensen afknappen op de oude keuken en badkamer) Daarom wil ik jullie vragen of jullie willen duimen voor mij en/of positieve energie willen sturen.

Zelf al kaarsjes opgestoken bij Pater Karel (kleintjes en een bidkaars) mijn moeder heeft altijd gezegd dat ze ons zou helpen waar ze kan als ze overleden was, dus die vraag ik iedere dag opnieuw of ze me kan helpen.

Foto van het huis (zonnescherm voor is vervangen door een elektrisch rolluik) :

Afbeelding
#3015279
Dankjullie! :-*

Zelfs mijn dochters willen beide heel graag naar dit huisje.
Net was Silvana wakker geworden door groeipijn. Terwijl ik haar aan het masseren was begon ze er zelf weer over, over hoe het straks gaat als we daar wonen. Hoe moet als hun halfzus komt logeren.
Zo leuk dat de meiden enthousiast zijn!!

Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen.
Zal ik braaf afwachten? Of zal ik ze morgen/overmorgen bellen en vragen of ze al meer weten? (en donderdag en vrijdag en volgende week maandag) Of 1x bellen en vragen of ze meer weten en gelijk vertellen dat zelfs mijn tweeling van 7 jaar uitkijken naar de verhuizing naar dit huis en steeds vragen of ik al meer weet. (wie weet is die persoon er gevoelig voor, maar net zo goed irriteert die persoon zich er aan en word ik daardoor juist aan de kant geschoven en het is zo niet mijn stijl om dat te doen)
Arrgggg. Ik word er echt gek van. Ben al weken aan het wachten en woon er in mijn hoofd al. Ben al aan het inrichten, plaats voor de honden aan het maken. De vriezers staan al in de garage met een stuk zeil voor de vriezers op de grond zodat de honden daar kunnen eten. :-[ :-[
Te erg dit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door