Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#3014660
Waar koop je een hele grote hoeveelheid (kilo) aardappelzetmeel? Dit in verband met een proefje bij mijn zoontje op school.
Gebruikersavatar
Door Sher
#3014695
Als het niet anders kan, moeten we inderdaad maar voor een royale hoeveelheid pakjes gaan. Niemand een idee waar je zoiets haalt?
Afbeelding
Door Pluis
#3014774
De Makro hier heeft dat denk ik wel maar daar heb je inderdaad een pasje voor nodig.
Ken je niet iemand met een pasje? Deze kan jou machtigen zodat je toch binnen kan komen.
Mocht je hier in de buurt wonen, mag je best even de mijne lenen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3014792
Michelle Vrolijk schreef: Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat voor proefje dit gaat worden?  ;D
het is vast explosief  :biggrin2: :biggrin2:
Door Lil
#3015017
Skyline schreef: Sligro kan je ook dag pas aanvragen
Deden ze hier nooit zo moeilijk over tenminste
De twee filialen die ik ken vragen je id als je dagpas vraagt (ik ben goed in vergeten van pasjes).
Door Nadia
#3015079
Maar aardappel zetmeel is gewoon in de supermarkt te krijgen. Waarom moeilijk doen met groothandel passen ed.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3015091
Nadia schreef: Maar aardappel zetmeel is gewoon in de supermarkt te krijgen. Waarom moeilijk doen met groothandel passen ed.

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan  :biggrin2: Das toch niet leuheuk  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door