Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#3014451
Nav een topic waarin een Hurtta regenjasje werd gevraagd heb ik toestemming gekregen om mijn restant Hurtta jassen op Barfplaats aan te bieden voordat ik het op marktplaats zet.
De jassen zijn nieuw en ze gaan weg vanwege de verhuizing naar onze nieuwe dierenkliniek.
De verkoopprijzen staan erbij. Daar komen de kosten van een pakketzegel van €6,95 bij per pakket tot en met 10kg.

Geef via pb een bericht welke maat je wilt hebben,winter of regen, kleur, naam, adresgegevens en telefoonnummer.

Ik houd de volgorde aan van mijn pb inbox. Wie daar het eerste bovenstaande melding doet daar gaat het heen. Personen die op een zelfde jas later hebben gereageerd geef ik een melding dat er iemand voor is. Ik zal mijn best doen om de lijst zo snel mogelijk up to date te houden.
Er hoeft geen geld van te voren worden overgemaakt. Ik ga er van uit dat als iemand een bestelling doet dat de bijgevoegde factuur netjes wordt overmaakt.
Gezien het om een restant verkoop gaat neem ik geen jassen retour!

Regenjassen: tot en met maat 45 €15,- / vanaf maat 55 €25,-
Maat  kleur
55 bruin/beige * verkocht
65 bruin/beige *verkocht
85 groen *verkocht
55 groen *verkocht
75 groen *verkocht
45 groen *verkocht
36 groen *verkocht
65 groen/zwart *verkocht
27 groen *verkocht
36 bruin/beige *verkocht

Winterjassen: tot en met maat 36 €15,- /  tot en met maat 45 €25,- / maat 75 €30,-
75 rood/beige
45 ijsblauw/bruin *verkocht
40 blauw/oranje *verkocht
40 rood/beige *verkocht
33 blauw *verkocht
27 rood
36 rood *verkocht
33 zwart *verkocht
24 zwart
27         zwart *verkocht
42 ijsblauw/bruin *gereserveerd
42            zwart *gereserveerd
45            blauw/oranje *verkocht

Overall waterdicht: per stuk €10,-
281 blauw/oranje
252 rood/bruin/zwart
201 rood/bruin/zwart

Ik hoop dat ik mensen op Barfplaats blij kan maken aangezien ik dat leuker vind dan via Marktplaats verkopen.
Groeten, Edith
Laatst gewijzigd door Fido op do 06 nov 2014, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lady_B
#3014458
Ik heb een teckeltje die voor de winter een jasje nodig heeft, maar ik heb geen idee wat de maten inhouden. Ik weet ook niet om welke jas het gaat, ik bedoel, hoe het eruit ziet en nog belangrijker, hoe het vast gemaakt word. Niet iedere jas is geschikt voor een teckel namelijk. Ze is maar 4 kilo, ik gok dat haar borstkas rond de 35 zit maar ik moet haar eigenlijk even helemaal opmeten hiervoor ;)

Alvast bedankt.

Lady_B
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3014459
De maten die er voor staan zijn de ruglengtes van de hond. Je meet dit van schouderblad tot staartaanzet zegmaar.
Borst is niet zo belangrijk, dit gaat vaak met een band en gesp die je bij kunt stellen.
Gebruikersavatar
Door Lady_B
#3014462
Ik heb haar helemaal opgemeten.

Nek: 25 cm
Borst: 40 cm
Rug: 38cm (gemeten vanaf de schoft, dat is denk ik hetzelfde als vanaf de schouderbladen?)

Ik zou dan denk ik gaan voor een maat 36, maar hoe zit dit met de nek en de borst?
Door Fido
#3014463
Lady_B schreef: Ik heb een teckeltje die voor de winter een jasje nodig heeft, maar ik heb geen idee wat de maten inhouden. Ik weet ook niet om welke jas het gaat, ik bedoel, hoe het eruit ziet en nog belangrijker, hoe het vast gemaakt word. Niet iedere jas is geschikt voor een teckel namelijk. Ze is maar 4 kilo, ik gok dat haar borstkas rond de 35 zit maar ik moet haar eigenlijk even helemaal opmeten hiervoor ;)

Alvast bedankt.

Lady_B
Beste Lady_B,

Ik begrijp je dilemma maar ik kan je daarin niet verder helpen. Je moet zelf op internet opzoek gaan welke maat geschikt zou kunnen zijn voor je teckel. Ik werk momenteel erg veel en moet mijn energie goed verdelen. De verkoopprijzen zijn dusdanig laag dat ik geen tijd kan besteden aan verkoopadvies met het risico dat ik het ook nog verkeerd doe.
In onze kliniek ben ik 100% klantvriendelijk wat deze verkoop jasjes betreft even niet  ;)

Groeten, Edith
Gebruikersavatar
Door Lady_B
#3014464
Om welke modellen gaat het dan? Dan kijk ik zelf even op de hurtta site.

Edit: Laat maar, voor haar ruglengte zijn alle andere maten VEEL te groot.

Nek: 47-52cm / 19-21" borst: 60-66cm / 24-26"

Dat gaat hem niet worden.

Groetjes,

Lady_B
Laatst gewijzigd door Lady_B op zo 02 nov 2014, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fido
#3014465
Lady_B schreef: Om welke modellen gaat het dan? Dan kijk ik zelf even op de hurtta site.
De regenjassen en winterjassen.
De kleuren geschreven hoe ze eruit zien niet hoe die kleuren officieel heten aangezien niemand dat wat zegt  ;)
Door Fido
#3014467
Lady_B schreef: Bedankt, maar het gaat hem niet worden voor haar ;) Nek en borst zijn veel te groot bij haar ruglengte. Jammer! Toch bedankt!
Teckels zijn wat dat betreft een "lastige"groep honden. Vaak een borstkas wat diep is waardoor de ruglengte te lang en als die wel goed is dan past de borstkas er niet in......
Ik heb ook nog een tijd Bobby kleding verkocht die hadden goede maten voor Teckels. Misschien kan je daar aankomen. Bobby is een Belgisch product
Gebruikersavatar
Door Lady_B
#3014585
hamada schreef: Back on Track heeft speciale teckeljassen.
Bedankt, maar deze zijn te groot en de buik is niet beschermd, terwijl dit juist een plek is die erg snel koud word. Ik denk dat ik toch maar zelf ga naaien voor mijn kleine meid.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door