Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#3014251
Vandaag gingen we kijken voor onze nieuwe wagen.
We zochten een ruime wagen want onze vw golf was toch een beetje veel te klein om mee op vakantie te gaan met 2 grote honden  ;D
Onze auto was ook nog eens afgekeurd en aangezien we eind van het jaar op vakantie gaan wilde we wel meteen een goede, "nieuwe" occasion.

Het is een Peugeot 307 geworden  :D
Voor ons echt mega luxe! We hebben airco, elektrische ramen en niet te vergeten.... Panoramadak!
Volgende week gaan we hem halen. Hij heeft 131.000 op de teller staan dus hij kan hopelijk nog wat jaartjes mee.

Dit is onze nieuwe trots:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3014261
Veel veilige km gewenst! Enne... wij hebben er ook eentje, zwart, op LPG, en het panoramadak is echt het allermooist aan de auto!!! En natuurlijk het gegeven dat we voor 21 euro in de week rijden. :biggrin2:
Door renate1985
#3014266
Dank jullie! Mijn vader verklaarde ons voor gek omdat we de auto hebben uitgezocht op de honden  :-[
Gelukkig weten jullie hier op BP beter hahaha  :biggrin2:

Die van ons is een benzine maar wel een stuk zuiniger als de vw golf die we hadden. We hebben 3 maanden garantie dus dat is mooi aangezien we eind van het jaar naar domein long pre gaan. We zitten bij de ( voor mij)  bergen ( andere zeggen heuvels hahaha).  Dus hij word gelijk goed getest  :D
Dat dak vind ik ook super gaaf! Heerlijk om open te hebben! Maar we hebben ook nog warmte weerende ruiten, ideaal voor de honden met warm weer.
Door charmed
#3014278
Leuke auto. Wij hebben om dezelfde reden ook een stationwagon gekocht. Ook eind van het jaar lekker op vakantie met auto. Alleen Prudence vond het nodig om deze met kots in te wijden, net als mijn auto, die we toen de eerste lange rit gingen maken.

Ach het zijn blijvertjes zeg ik dan :)
Door sella
#3014283
Kek wagentje hoor.
Wij hebben al onze auto's uitgezocht op de honden ;D
Veel veilige kilometers en heel veel plezier met de honties en de vakanties to be.
Door Borke
#3014284
Ah een 307SW, hebben wij vroeger ook gehad en dat was een heerlijke auto!
Volop ruimte voor Borke en Sofi om ruim achterin te liggen.
Ik hoop dat je er net zoveel plezier van zult hebben, als wij hadden!

Dat dak is gaaf he, sindsdien willen wij steeds een glazen dank, je bent dus meteen verwend  8)
Door M@rina
#3014295
Ziet er prima uit, veel veilige KM gewenst!

0ok hier is de auto uitgezocht op de honden hoor, 2 kleinere honden weliswaar, wij hebben Renault Clio Estate.
Door Ruisje
#3014324
renate1985 schreef: Dank jullie! Mijn vader verklaarde ons voor gek omdat we de auto hebben uitgezocht op de honden  :-[
Gelukkig weten jullie hier op BP beter hahaha  :biggrin2:
...
Toen ik 15jr geleden "het bussie" kocht, waren er ook mensen die dat niet begrepen. "Je wilde toch een gezinsauto?" Ik zei "Ja-aa, voor een gezin van 2 mensen en 3 honden! :biggrin2: "

Dus, ja! Jullie hebben een sjieke en mooie gezinsauto gekocht, Renate! :)
Door renate1985
#3014349
Dank jullie!
Ik wist dat jullie me hier wel zouden snappen met uitzoeken van de auto voor honden  :biggrin2:
Ben blij om te lezen dat wij niet de enige zijn hahaha.

@Suzanne: ik hoop dat onze honden alles netjes binnen houden hahaha. Basco is wel altijd bang in de auto, Ik hoop in deze minder  :-\

En dat dak, ja!! Daar was ik gelijk verliefd op en mijn man gelukkig ook  :biggrin2:
Onze eerste echte luxe wagen! Eerste auto was een ford escord, daarna een seat ibiza, toen onze vw golf en nu een mooie peugot 307  :D
Jullie snappen wel hoe trots wij hierop zijn en hoe verwent we ons voelen! Wel een tweedehandse maar hij ziet eruit als nieuw  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door renate1985 op zo 02 nov 2014, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door